Bedford

Belgia,

Bruksela,

Bruksela

Bedford
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
82
Bardzo dobrze
15356 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

lokalizacja - Bedford

Ten atrakcyjny hotel położony jest w centrum Brukseli, w pobliżu stacji metra Anneessens.

sprzęt - Bedford

Ten hotel został zbudowany w 1920 roku. Dom oferuje podróżującym łącznie 309 pokojami. Dla gości w holu i recepcji są dostępne. Za windy, różne poziomy zakwaterowania osiągnięty. Usługi takie jak sejf i kantor przyczynić się do komfortowego pobytu. goście WiFi w miejscach publicznych, dostęp do internetu. Istnieje kilka lokali gastronomicznych do wyboru, takich jak restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Sklepy są również przewidziane. Jeśli przyjeżdżają samochodem, goście mogą zaparkować w garażu lub na parkingu (za dodatkową opłatą). Dodatkowe oferta obejmuje nocleg i usługi pralni.

mieszkanie - Bedford

W hotelu pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Ponadto, sejf, minibar i biurko są dostępne. Lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Prasę do spodni jest dostępny dla dodatkowego komfortu podróżnych. Ustawienie zostanie uzupełniony przez Internet, telefon, telewizor, radio i WiFi. Wanna jest częścią wnętrza łazienki. W dalszej wygody znajduje się suszarka do włosów. Dla rodzin z dziećmi są specjalne pokoje rodzinne dostępne.

Sport / Rozrywka - Bedford

Całość gości, hotel oferuje siłownię (za opłatą) na.

wyżywienie - Bedford

To może być zarezerwowane z śniadaniem nocy. Są oferowane śniadanie, obiad i kolacja.

karty kredytowe - Bedford

Karty kredytowe nie są akceptowane w zarządzie: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 4649 opinii podróżnych
Doskonałe
1031
Dobre
2008
Średnie
1019
Złe
333
Okropne
258
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v