pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Restu Bali

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Restu Bali

Indonezja,

Bali,

Kuta

5 861,00 PLN/os. (2os. 11 722,00 PLN)
https://test.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/199894/indonezja-bali-restu-bali-1.webp
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Wycieczki fakultatywne

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Restu Bali

    Indonezja,

    Bali,

    Kuta,

    Opis operatora:
    Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

    KATEGORIA - Restu Bali

    3*

    REGION - Restu Bali

    Bali

    OPIS - Restu Bali

    hotel - Restu Bali

    lokalizacja - Restu Bali

    2 km od centrum miejscowości Kuta, 5 km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 2800 m2.

    kategoria hotelu - Restu Bali

    3*

    kategoria lokalna hotelu - Restu Bali

    3*

    opis hotelu - Restu Bali

    Data otwarcia - Restu Bali

    1978 r. Odnowiony w 2012 r. Na terenie hotelu: restauracje (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).

    internet - Restu Bali

    - Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    plaża - Restu Bali

    1 km od hotelu.

    pokoje - Restu Bali

    Zlokalizowane w 4 budynkach: - budynek główny (liczba pięter: 3) - 3 bloki (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

    Wyżywienie - Restu Bali

    - restauracje, restauracja a la carte

    śniadanie - Restu Bali

    - śniadanie (07:00-10:00) Restauracje a la carte - płatna, wymagana rezerwacja. - chińska/owoce morza

    aktywnie i animacyjnie - Restu Bali

    płatne - Restu Bali

    - masaż

    dodatkowe informacje - Restu Bali

    Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1 M2 MAX 1 GOŚĆ - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak, mamy, najpierw Gość zostanie poinformowany o warunkach i zostanie poproszony, aby nie wychodził w trakcie pobytu, hotel kontaktuje się z lekarzem. Jeśli Gość czegoś potrzebuje, personel musi założyć osłonę twarzy i maskę - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostanie umieszczony w pokoju izolacji z dala od innych Gości. Hotel upewni się, że lekarz skontaktował się w celu ewakuacji do szpitala Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.

    Aktualizacja opisu - Restu Bali

    08.02.2024 16:08

    usługi dostępne w hotelu - Restu Bali

    Wi-Fi Serwis plażowy

    Sale konferencyjne - Restu Bali

  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 129 opinii podróżnych
    Doskonałe
    28
    Dobre
    38
    Średnie
    37
    Złe
    14
    Okropne
    12
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >