Red Marrakech

Red Marrakech
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
83
Bardzo dobrze
1233 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Informacje ogólne - Red Marrakech

Kategoria: 3.5

Kategoria: 3,5 gwiazdki - Red Marrakech



adres: - Red Marrakech


Avenue Hassan II
przed dworcem kolejowym
Marrakesz
Tel .: +212 5 24 35 15 00
Faks: +212 5 24 35 15 01

Wyposażenie: - Red Marrakech


Do dyspozycji gości jest lobby i recepcja. Dom posiada różne udogodnienia zapewniające komfortowy i relaksujący pobyt, w tym sejf, kantor wymiany walut, restaurację, bar, pralnię i salę konferencyjną.

zakwaterowanie: - Red Marrakech


Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon jest standardem w większości jednostek mieszkalnych. Na życzenie dostępne są dodatkowe łóżka. Dostępny jest również sejf. Dostęp do Internetu, telefon, telewizor i WiFi zapewniają najlepszy komfort wakacji. W łazience znajduje się prysznic i suszarka do włosów.

posiłki: - Red Marrakech


Dom oferuje śniadania, kolacje i obiadokolacje jako posiłki do rezerwacji.

podatek lokalny: - Red Marrakech


Uwaga: w Maroku pobierany jest podatek lokalny. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. Proszę zwrócić uwagę na kwotę faktury (może ulec zmianie).

Sport / Rozrywka: - Red Marrakech


Sport i rozrywka uzupełniają ofertę domu. Bar przekąskowy przy basenie jest dostępny. Zajęcia rekreacyjne obejmują kręgle i łaźnię turecką.

Uwaga na temat przepisów dotyczących bagażu / wyżywienia na pokładzie: - Red Marrakech


Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.

Proszę się o tym poinformować pod:

Informacja o bagażu / wyżywienie JT Touristik
http://www.jt.de/gepaeckinformation

Uwaga na temat wymagań wstępnych: - Red Marrakech


Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży.

Proszę się o tym poinformować pod:

Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebestimmungen

Informacje na temat pobytu podróżnego: - Red Marrakech


Uwaga: w przypadku osób nieposiadających miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu podczas rezerwacji hotelu z lotem lub bez lotu w miejscu docelowym mogą wystąpić problemy z odprawą w hotelu. W takim przypadku oczekuje się, że hotelarze odrzucą rezerwację na miejscu lub naliczą dodatkową opłatę.

Informacje o lotach nocnych: - Red Marrakech


Zwracamy uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, których czas przylotu wynosi około 5:00 rano, a później w obszarze docelowym, odprawa w hotelu odbywa się do godziny 14:00 w dniu przyjazdu (z zastrzeżeniem lokalnych odstępstw).

Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu około godziny 03:00 z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (lokalne odchylenie może ulec zmianie) dzień wcześniej.

Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Możliwe jest zarezerwowanie dodatkowej nocy przed wylotem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta.

Dodatkowy transfer kosztów: - Red Marrakech


Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe koszty bagażu wielkogabarytowego (np. Akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.

To jest opis z katalogu online. JT Touristik GmbH Oferty na żywo od JT Touristik GmbH .

Informacje o organizatorze: - Red Marrakech


Należy pamiętać, że usługi oferty Infox / Last Minute mogą różnić się od usług reklamy katalogu pokazanej tutaj.
Należy się tylko usługom, które sam wybrałeś.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 747 opinii podróżnych
Doskonałe
226
Dobre
299
Średnie
116
Złe
55
Okropne
51
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v