Shalimar

Tunezja,

Hammamet,

Hammamet

Shalimar
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Minigolf

Basen podgrzewany

Dla rodzin z dziećmi

Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Informacje ogólne - Shalimar

Kategoria: 4

Kategoria: 4 gwiazdki

Lokalizacja: - Shalimar


Hotel Shalimar położony jest zaledwie około 200 m od długiej, szerokiej piaszczystej plaży. Do centrum Hammametu z piękną starówką i licznymi atrakcjami handlowymi i rozrywkowymi jest ok. 6 km. Lotnisko w Tunisie (TUN) oddalone jest o około 60 km, a lotnisko Enfidha (NBE) o około 50 km.

Adres: - Shalimar


Jinène El Hammamet BP 63
8050 Hammamet
Tel: +216 72 226960
Faks: +216 72 227251

Umeblowanie: - Shalimar


Hotel w stylu andaluzyjskim oferuje łącznie 208 pokoi rozmieszczonych w kilku budynkach. Udogodnienia obejmują duży hol z recepcją, restaurację, kilka barów, kącik internetowy (za opłatą), sale konferencyjne i sklep z pamiątkami.
W przestronnych i zadbanych ogrodach znajduje się basen z tarasem słonecznym, który zachęca do relaksu i odprężenia.

Zakwaterowanie: - Shalimar


standard pokoju dwuosobowego - Shalimar


Stylowo urządzone pokoje (ok. 20 m²) z wanną lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, klimatyzacją/ogrzewaniem (sezonowo), telefonem, telewizją satelitarną i balkonem lub tarasem.

Ekologiczny pokój dwuosobowy - Shalimar


Udogodnienia podobne do standardowych pokoi dwuosobowych, ale typ pokoju przydzielany jest przez sam hotel.

pokój rodzinny - Shalimar


(ok. 32 m²) - Z tymi samymi udogodnieniami, co standardowe pokoje dwuosobowe, pokoje rodzinne są bardziej przestronne.

Uwaga: - Shalimar


Należy pamiętać, że w Tunezji klimatyzacja jest włączona od około 15 czerwca do 15 września. Zależy to jednak od temperatury i nie jest wiążące. Włączenie klimatyzacji poza tymi kluczowymi parametrami leży w gestii hotelu.

Dzieci: - Shalimar


Dla młodszych gości przygotowano basen dla dzieci, plac zabaw i klub dla dzieci (4-12 lat).

Żywność: - Shalimar


Częściowe wyżywienie
Śniadania i kolacje są zazwyczaj podawane w formie bufetu.
Wszystko w cenie
Śniadania, lunche i kolacje serwowane są w formie bufetu. Ponadto: śniadanie późno wstające, popołudniowe przekąski oraz kawa/herbata i ciasto. Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe dostępne są od około 10:00 do około 23:00.

Sport i rozrywka: - Shalimar


Bezpłatnie: kryty basen (czynny w sezonie), tenis (oświetlenie za opłatą), łucznictwo, tenis stołowy, piłka wodna, siatkówka. Animacja uzupełnia program.
Za opłatą: bilard, sauna i łaźnia turecka. Sporty wodne są dostępne za pośrednictwem lokalnych dostawców.

Informacje o przelewie: - Shalimar


Transfer na i z lotniska docelowego jest wliczony w zarezerwowane usługi. Zostaniesz osobiście powitany na lotnisku docelowym przez lokalnego przewodnika lub hotel z odpowiednim dokumentem tożsamości i zabrany do hotelu.

Jeśli zarezerwujesz hotel z własnym przyjazdem, transfer NIE jest wliczony w cenę!

Transfer dodatkowych kosztów: - Shalimar


Należy pamiętać, że w przypadku transportu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uiścić gotówką. Rejestracja wymagana jest z wyprzedzeniem.

Uwaga dotycząca wymagań wstępnych: - Shalimar


Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju, do którego podróżujesz.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie:

Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreiseregulations

Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu/wyżywienia na pokładzie: - Shalimar


Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie:

Informacje o bagażu JT Touristik i wyżywienie na pokładzie
http://www.jt.de/gepaeckinformation

Informacje o miejscu zamieszkania podróżnego: - Shalimar


Należy pamiętać, że wszyscy goście niezamieszkujący w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu w przypadku rezerwacji hotelu z lotem lub bez lotu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalni hotelarze odrzucą rezerwację lub pobiorą dodatkową opłatę.

Opłata za wyjście: - Shalimar


Należy pamiętać, że od 1 października 2014 r. na lotnisku należy uiścić opłatę za wyjazd w wysokości 30,00 TND (ok. 13,00 EUR) za osobę. W tym celu należy zakupić znak skarbowy. Punkty sprzedaży zlokalizowane są na lotniskach, w portach, hotelach, organach celno-skarbowych, bankach i sklepach tytoniowych. Podróżnym zaleca się jak najwcześniejszy zakup znaku skarbowego, aby uniknąć długiego czasu oczekiwania na wyjazd z kraju.

Informacje o lotach nocnych: - Shalimar


Pragniemy zaznaczyć, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują na obszar docelowy około godziny 5:00 lub później, zameldowanie w hotelu następuje dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalne różnice).

Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu około godziny 3:00 z miejsca docelowego, wykwaterowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic) dnia poprzedniego.

Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość rezerwacji dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta.

To jest opis z katalogu internetowego. JT Touristik GmbH Oferty na żywo od dostawcy JT Touristik GmbH .

Informacje o organizatorze: - Shalimar


Należy pamiętać, że usługi oferty Infox/Last Minute mogą różnić się od usług przedstawionych w reklamie katalogowej.
Należne są tylko te usługi, które sam wybrałeś.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 365 opinii podróżnych
Doskonałe
211
Dobre
72
Średnie
31
Złe
21
Okropne
30
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v