Best Western Globus

Best Western Globus
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

City Break

Region nadmorski

Bez paszportu

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Informacje o destynacji: - Best Western Globus

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera: - Best Western Globus

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje: - Best Western Globus

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie: - Best Western Globus

Best Western Globus Hotel znajduje się w Rzymie i jest oddalony o około 2 km od licznych sklepów, lokali rozrywkowych, a także restauracji oraz barów. Najbliższa atrakcją są Termy Dioklecjana (około 2 km). Przystanek autobusowy znajduje się tuż przy hotelu. Stacja kolejowa znajduje się w odległości około 1,5 km. Odległość do lotniska Ciampino (CIA) wynosi około 25 km, a do Fiumicino (FCO) 32 km.   Adres:   BEST WESTERN Globus Hotel  Viale Ippocrate, 119,   00161 Rzym, Włochy   Tel: +39 06 445 7001  Web: www.globushotel.com   Informacje o Rzymie: Metro:  www.atac.roma.it Pociąg: http://www.ferroviedellostato.it/homepage_en.html Informacje o lotniskach w Rzymie: www.adr.it

Wyposażenie: - Best Western Globus

Goście mogą rozgościć się w jednym ze 107 przytulnych pokoi. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje: - Best Western Globus

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto dostępne są sejf i biurko oraz za dodatkową opłatą minibarek. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio, odtwarzacz DVD, adapter zasilania, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks): - Best Western Globus

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa: - Best Western Globus

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Goście preferujący aktywne spędzanie urlopu skorzystać mogą na terenie obiektu z zajęć gimnastycznych i salonu piękności, jak również odpłatnie ze studia fitness. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajdziecie Państwo ponadto studio fitness.

Wyżywienie: - Best Western Globus

Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

Karty kredytowe: - Best Western Globus

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki - Rzym: - Best Western Globus

Szanowni państwo przypominamy, iż w Rzymie obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek i dotyczy osób od 11 roku życia. Hotel 5* - 7 Euro/Osoba/Noc Hotel 4* - 6 Euro/Osoba/Noc Hotel 3* - 4 Euro/Osoba/Noc Hotele 2* i 1* - 0,99 Euro/Osoba/Noc Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out: - Best Western Globus

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa: - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu  - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu  Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne: - Best Western Globus

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne: - Best Western Globus

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem: - Best Western Globus

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 1817 opinii podróżnych
Doskonałe
524
Dobre
860
Średnie
311
Złe
78
Okropne
44
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v