Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Opis kontrahenta - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

Około 5,9 km od hotelowej plaży znajduje się aparthotel MOVENPICK HOTEL APARTMENTS AL MAMZAR DUBAI. Najbliższe restauracje i bary znajdują się w promieniu 500 m. Stare miasto oddalone jest o około 3,3 km. Supermarket i inne sklepy, do których dotrzesz po ok. 1 godz. 1 km. Istnieje transfer między hotelem a lotniskiem (za opłatą). W okolicy dyskoteka (ok. 3,3 km), park rozrywki (ok. 36,1 km), teatr (ok. 18,3 km) i kino (ok. 9,4 km) oferują rozrywkę w najlepszej porze roku. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Tutaj za opłatą dostępne są ręczniki plażowe oraz leżaki. Aby dotrzeć na plażę, dostępny jest transfer. Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby, Wi-Fi (za opłatą), dostęp do internetu, apteczkę oraz miejsca parkingowe. Na zewnątrz znajduje się podgrzewany basen, gdzie leżaki i ręczniki kąpielowe są dostępne bezpłatnie. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Dla bardzo małych gości, krzesełka do karmienia mogą być dostarczone (za opłatą). Dla twoich ubrań jest usługa prania i prasowania (za dodatkową opłatą). Dla Twojej wygody strona hotelu zapewni Ci opiekę. Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Na zjazdy i inne spotkania biznesowe hotel oferuje centrum biznesowe oraz salę konferencyjną z rzutnikiem. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz winda przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich. Catering W ramach usług cateringowych hotel oferuje tylko śniadania i obiadokolacje. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu, la carte lub jako brunch. Zapraszamy na lunch w formie bufetu lub jako zestaw posiłków. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu lub la carte. Do posiłków restauracja z tarasem (dania wegetariańskie) oraz bar przy basenie. W porze lunchu i kolacji wymagana jest odpowiednia odzież. Odległości Lotnisko: ok. godz. 6,7 km Przystanek autobusowy: ok. godz. 1 km Postój taksówek: ok. 500 m Dworzec kolejowy: ok. godz. 1,8 km Szpital: ok. godz. 4,2 km Najbliższa komunikacja miejska: ok. godz. 1 km Sport i rekreacja Dla rowerzystów jest pomieszczenie gospodarcze. Informacje dodatkowe Ten hotel jest przyjazny dla homoseksualistów.

COVID 19 - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

TEST:  TAK RODZAJ TESTU: RT-PCR TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK WYMAGANE DOKUMENTY:  wymagane jest pobranie na smartfon aplikacji mobilnej COVID-19 DXB APP (dostępna w AppStore, Google Play) i zarejestrowanie w niej swoich danych Wszyscy podróżujący muszą mieć przy sobie negatywny wynik testu na COVID (PCR) wykonany najwczesniej 72 godzin przed wylotem Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Dzieci poniżej 12 roku życia są zwolnione z obowiązku wykonywania testu. . Polskie laboratoria akredytowane przez ministerstwo zdrowia są honorowane podczas przekraczania granic zewnętrznych Emiratów. https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid Dokumenty (dla każdego uczestnika podróży): negatywny wynik testu PCR w języku angielskim,  zainstalowane na smartfon aplikacje należy przedstawić obsłudze podczas odprawy na lotnisku. Dodatkowo, od 3 kwietnia pasażerowie przylatujący do Dubaju z Polski będą zobowiązani do poddania się drugiemu, bezpłatnemu testowi PCR na obecność COVID 19 po przylocie do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Dubaju. Wynik drugiego testu pasażerowie otrzymają w ciągu maksymalnie 48 godzin. Podrózni oczekują na wynik testu w hotelu.     Do stołecznego emiratu Abu Zabi można wjechać z innych emiratów pod warunkiem posiadania negatywnego wyniku testu (PCR lub laserowego - DPI) na COVID19 otrzymanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Emiratu. W przypadku osób, które zamierzają zostać w Abu Zabi na dłużej konieczne są dwa dodatkowe testy w 4. i 8. dniu pobytu (dzień wjazdu liczy się jako 1. dzień pobytu).   Przepisy sanitarne Obowiązek zasłaniania ust oraz nosa w całej przestrzeni publicznej. Noszenie maseczki jest obowiązkowe także na plaży (wejście na plażę, spacer po plaży)! Maseczkę można zdjąć podczas plażowania oraz kąpieli w morzu. Biorąc pod uwagę dynamikę sytuacji radzimy śledzić informacje na stronach rządowych: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zjednoczone-emiraty-arabskie https://www.wam.ae/en https://visitabudhabi.ae/en/plan-your-trip/covid-safe-travel https://www.mediaoffice.ae/en/Covid-19 

DOKONANIE REZERWACJI - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19 - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

Cena zawiera: - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny (zgodnie z warunkami przewozu danej linii lotniczej) - bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Fly Dubai, Emirates) - transfer lotnisko-hotel-lotnisko - obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (Wizzair)

RODZAJ OFERTY-USŁUGI - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

1. Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu..  2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników: WIZZAIR - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - usługi Wizz Priority: 1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie (stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład - oferta jest limitowana) - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm lub 20 kg o wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm (cena uzależniona jest od wagi bagażu, kierunku i terminu lotu). FLY DUBAI - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz  bagaż  rejestrowany 20 kg (75x55x35 cm) EMIRATES - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz  bagaż  rejestrowany 20 kg (suma wymimarów - długość+szerokość+głębokość nie może przekroczyć 300 cm)Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.  

Potwierdzenie rezerwacji - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

ZEA - Movenpick Al Mamzar Dubai (ex Mövenpick Hotel Apartments The Square)

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi - prosimy o sprawdzenie limitów bagażowych i warunków przewozu linii lotniczych wybranej oferty. Na miejscu turyści są objęci opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Transfer z i na lotnisko odbywa się shuttle busem.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 1360 opinii podróżnych
Doskonałe
839
Dobre
289
Średnie
120
Złe
57
Okropne
56
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v