Hotel zachwyca centralną lokalizacją w centrum Warny.
Bulwar Slivnitsa 33
9000 Warna
Tel.: +359 52 61 22 35,+359 52 61 22 38,+359 52 61 22 43
Faks: +359 52 61 22 20
Obiekt z przyjemnością powita gości w łącznie 198 pokojach. Recepcja czynna jest 24 godziny. Poszczególne piętra są łatwo dostępne windą lub schodami. Dostępne są różne udogodnienia i usługi - sejf, obsługa pokoju i sala konferencyjna. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mają dostęp do Internetu przez WiFi. Towary na codzienne potrzeby można kupić w supermarkecie. Jeśli przyjeżdżasz własnym pojazdem, możesz zaparkować go na hotelowym parkingu za opłatą.
Zaplecze rekreacyjne obejmuje kasyno i klub nocny.
Należy pamiętać, że poza głównym sezonem podróży (szczególnie w kwietniu i październiku) niektóre obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu i zajęcia (np. rozrywka, mini klub lub sporty wodne) są niedostępne lub dostępne tylko w ograniczonym zakresie ze względu na pogodę lub mniejszą liczbę odwiedzających.
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest tylko częściowo odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj w swoim biurze rezerwacji, czy spełnia on jeszcze Twoje indywidualne potrzeby!
Należy pamiętać, że w przypadku transferu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Dowiedz się więcej na ten temat na
JT Touristik Informacje o bagażu/ catering na pokładzie: http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w przepisach dotyczących wjazdu/VISA pod adresem: https://www.jt.de/faq
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które docierają do miejsca docelowego o godz. 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu odbywa się dopiero w dniu przylotu od godz. ).
Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami wylotu z miejsca docelowego do godziny 4:00 rano, wymeldowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - istnieje możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dopłatą w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.