Zarządzany przez Grifid Hotel Moko Beach położony jest bezpośrednio przy długiej, piaszczystej plaży w północnej części Złotych Piasków.
Popularny hotel, który od lata 2022 roku będzie zarządzany przez renomowaną sieć Grifid Hotels, dysponuje łącznie 218 pokojami rozmieszczonymi na łącznie 5 piętrach. Swoim gościom oferuje lobby z barem w nowej, świeżej aranżacji z recepcją, wypożyczalnią sejfów (za opłatą) i lobby barem, kantorem, trzema windami oraz odnowioną restauracją z tarasem i zupełnie nową kuchnią według standardów gastronomicznych Grifid. W nowo wybudowanej restauracji na plaży można zjeść lunch i przekąski, a wieczorem dania à la carte z kolacjami tematycznymi. W całkowicie odnowionym obszarze zewnętrznym znajduje się odnowiony basen bezpośrednio przy plaży z basenem dla dorosłych o powierzchni 200 m², basenem rodzinnym o powierzchni 380 m² i barem przy basenie. Basen dla dzieci z parkiem wodnym i zjeżdżalniami zapewnia najmłodszym gościom czystą wodną zabawę. Leżaki i parasole są zawsze wliczone w cenę przy basenie i na plaży (2 leżaki i 1 parasol na pokój) w zależności od dostępności.
Goście hotelowi mają bezpłatny wstęp do Grifid Aquapark w Grifid Club Hotel Bolero, a także dostęp do nowoczesnego centrum odnowy biologicznej i profesjonalnej siłowni w Hotelu Sentido Marea
: Pokoje zostały odnowione z nową warstwą farby i modernizacją urządzeń sanitarnych i posiadają prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, telefon, telewizję satelitarną, minibar (codziennie uzupełniany) oraz balkon lub taras. Pokoje są wyłożone wykładziną. Opcjonalnie możliwość rezerwacji do pojedynczego wykorzystania.
: Poza tym z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe od strony lądu, mają boczny widok na morze. Opcjonalnie możliwość rezerwacji do pojedynczego wykorzystania.
: Pokoje rodzinne składają się z dwóch pokoi dwuosobowych połączonych drzwiami. Istnieje możliwość rezerwacji z widokiem na morze za dodatkową opłatą.
: Znajdują się na parterze i mają takie samo wyposażenie jak pokoje dwuosobowe od strony lądu.
Ultra All Inclusive całodobowe: śniadanie (ok. 7:30 - 10:00), późne śniadanie (10:00 - 12:00), obiad (ok. 12:30 - 14:00) i kolacja (ok. 6 - 9 30:00) w formie bufetu w restauracji głównej. Kolacja również à la carte z menu tematycznym (wymagana rezerwacja). Ciepłe przekąski w snack barze od ok. 14:00 do 17:00. Lokalne i importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barach czynnych przez całą dobę. Lobby bar czynny całą dobę. Bar przy basenie/plaży otwarty ok. 10:00-17:00. Na kolację wymagany jest odpowiedni strój.
Program animacyjny dla dorosłych (6 razy w tygodniu).
Bezpłatny wstęp do Grifid Aquapark (czerwiec-wrzesień, minimalna wysokość 1,40 m, zależnie od pogody), wieczorne pokazy, wieczory pop-up.
Aerobik, step aerobik, aqua aerobik, siatkówka plażowa, boccia, rzutki, pilates, joga i zumba. Bezpłatny wstęp do profesjonalnej siłowni w Hotelu Sentido Marea
Mini klub (4-12 lat), mini dyskoteka, pokaz dla dzieci (1/14 dni), menu dla dzieci w restauracji à la carte, animacje dla dzieci, basen dla dzieci ze zjeżdżalniami na plaży w Hotelu Sentido Marea.
Bezpłatny dostęp do nowoczesnego centrum odnowy biologicznej i profesjonalnej siłowni w Hotelu Sentido Marea
Wi-Fi w cenie na terenie całego hotelu.
Akceptowane są karty kredytowe VISA i MASTERCARD.
Zwierzęta nie są akceptowane.
**********
Noszenie bransoletki All Inclusive jest obowiązkowe przez cały pobyt w hotelu.
*********
Nie wszystkie obszary hotelu są dostępne dla osób na wózkach inwalidzkich i osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
*********
Obowiązuje odpowiedni strój (panowie w długich spodniach) na kolację.
Telefon: +359 52 394 972
rezerwacje@grifidhotels.com
W katalogu „Sun Destinations” lato 2022 na stronie 223.
Należy pamiętać, że poza głównym sezonem turystycznym (zwłaszcza w miesiącach kwiecień i koniec października) hotele i obiekty klubowe mogą czasami ograniczać swoje programy rozrywkowo-rekreacyjne (np. animacje, miniklub czy oferty sportów wodnych) ze względu na małą wtedy liczba gości.
Należy pamiętać, że dla własnego bezpieczeństwa w Państwa hotelu i miejscu wypoczynku podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej.
W Twoim hotelu wakacyjnym ze względu na oficjalne wymogi wdrożone są szczególne środki bezpieczeństwa i higieny, takie jak zasady dotyczące odległości, instalacja dozowników środków dezynfekujących, wytyczne dotyczące noszenia maseczek (ochrona ust i nosa), niektóre opcje cyfrowego zameldowania czy bezkontaktowe wizyty w restauracji.
W zależności od rozwoju regionalnego może to prowadzić do pewnych zmian i ograniczeń w zakresie usług oferowanych przez hotel (np. ewentualne obowiązkowe maseczki w miejscach ogólnodostępnych, zmiana konceptu restauracji, brak lub ograniczenie oferty wellness, brak lub ograniczenie animacji, brak mini - Wsparcie klubu, ...).
Środki określone w odpowiedniej koncepcji higieny służą w szczególności ochronie osobistej. Oczywiście każdy pasażer powinien również przestrzegać wszystkich sprawdzonych zasad postępowania, takich jak higiena rąk, zachowanie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu/kichania. Oficjalne wymagania można również dostosować w krótkim czasie, w zależności od aktualnego rozwoju, dla poszczególnych hoteli, miejsc wakacyjnych lub regionów.