Hotel położony jest w południowej Chorwacji, około 1,5 km od plaży. W odległości spaceru znajdują się restauracje i sklepy. Lotnisko w Splicie (SPU) oddalone jest o około 22 km.
Kranjceviceva 45
21000 podzielone
Tel.: +385 21 585 100
Faks: +385 21 585 101
Hotel posiada łącznie 52 pokoje, które rozmieszczone są na siedmiu piętrach. Zostaniesz powitany w całodobowej recepcji w holu wejściowym. O dobre samopoczucie dba restauracja serwująca dania kuchni lokalnej i międzynarodowej. Możesz również odwiedzić kawiarnię na napoje i przekąski. Odkryty basen zachęca do pływania i ochłody. Goście hotelowi otrzymują dostęp do sieci WLAN za opłatą. W zależności od dostępności możesz bezpłatnie zaparkować swój pojazd na parkingu. Zwierzęta są akceptowane na życzenie i za opłatą. Osoby podróżujące w interesach mogą korzystać z centrum biznesowego, w zależności od dostępności.
Prosimy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie powinno nastąpić między 12:00 a 16:00, wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
(ok. 26 m²) W pokojach znajduje się sypialnia, łazienka z prysznicem lub wanną/WC oraz balkon lub taras. W wyposażeniu TV, klimatyzacja, WiFi (bezpłatnie), suszarka do włosów, sejf do wynajęcia, minibar (za opłatą).
Opcjonalnie można również zarezerwować z bezpośrednim widokiem na morze lub do jednorazowego użytku.
Pokój jednoosobowy standard/
(ok. 26 m²) Z takim samym wyposażeniem jak standardowy pokój dwuosobowy, pokoje są nieco mniejsze i przeznaczone do użytku przez jedną osobę.
Opcjonalnie można również zarezerwować z bezpośrednim widokiem na morze.
(ok. 47 m²) Pokoje posiadają połączoną część dzienną i sypialną, łazienkę z prysznicem lub wanną/WC oraz balkon lub taras. Poza tym wyposażony jako standardowy pokój dwuosobowy.
W skład pokoi wchodzi sypialnia, oddzielny salon, łazienka z prysznicem lub wanną/WC oraz balkon lub taras. Poza tym wyposażony jako standardowy pokój dwuosobowy.
(ok. 89 m²) Pokoje składają się z sypialni, oddzielnego salonu, łazienki z prysznicem lub wanną/WC oraz balkonu lub tarasu. Poza tym wyposażony jak standardowy pokój dwuosobowy, zawiera również biurko.
Można sobie poczęstować obfitym śniadaniem (najczęściej w formie bufetu).
Śniadania, obiady i kolacje zazwyczaj w formie bufetu.
Stół bilardowy zapewnia rozrywkę (za opłatą). Można również skorzystać z sali sportowej.
Zrelaksuj się w strefie wellness i spa z sauną, jacuzzi, łaźnią turecką, masażami i różnymi zabiegami spa (za opłatą).
Należy pamiętać, że pobierany jest podatek miejski w wysokości 0,50–2 EUR za osobę za noc (w zależności od wieku podróżującego). Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. Dzieci do lat 12 są zwolnione z podatku. (Temat do zmiany).
Pokoje seniora można rezerwować wyłącznie dla podróżnych, którzy ukończyli 60 rok życia. Ten wymóg wieku musi być spełniony dla wszystkich podróżnych, którzy zajmują pokój. Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, podróżujący na miejscu poniosą dodatkowe koszty.
Wyposażenie pokoi seniora zazwyczaj odpowiada pokojom standardowym.
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest odpowiedni tylko w ograniczonym zakresie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj w swoim biurze rezerwacji, czy spełnia jeszcze Twoje indywidualne potrzeby!
W przypadku rezerwacji hotelu z własnym przyjazdem lub obejmującym lot, po przybyciu do hotelu może zostać pobrana dodatkowa opłata.
W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że rezerwacja zostanie odrzucona na miejscu i w związku z tym odprawa nie będzie możliwa.
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Hotele położone na wyspie są dostępne tylko w zależności od danego promu. Przyjazdy po godzinie 17:00 i wyjazdy przed godziną 9:00 mogą wymagać noclegu na stałym lądzie. Nie ma za to dodatkowych kosztów.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z obsługą klienta.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z obsługą klienta.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przylotu o godzinie 4:00 i później w rejonie docelowym zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00. (z zastrzeżeniem lokalnych odmian).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami wylotu z miejsca docelowego do godziny 4:00, wymeldowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) dnia poprzedniego.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dopłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.