Hotel Fontana Resort położony jest około 50 m od kamienistej/skalistej plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości około 500 m. Lotnisko (SPU) oddalone jest o około 90 km.
Ten 3-piętrowy 2-gwiazdkowy ośrodek wypoczynkowy składa się z budynku głównego i 4 budynków przylegających i dysponuje łącznie 333 pokojami. Swoim gościom oferuje recepcję (zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 10:00), lobby, sejf (bezpłatny) oraz kantor. Restauracja i bar z przekąskami zadbają o dobre samopoczucie. Dwa bary w hotelu czekają na Państwa wizytę. Goście hotelowi mogą korzystać z Wi-Fi za opłatą.
: Komfortowe pokoje zostały niedawno odnowione i mieszczą się w małych pawilonach otoczonych sosnami i oleandrami. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję satelitarną, bezpośrednią linię telefoniczną, wentylator i francuski balkon (DKO). Opcjonalnie możliwość rezerwacji również od strony morza z tarasem (DCA).
Opcjonalnie możliwość rezerwacji do pojedynczego wykorzystania (DK1/KEK).
: Pokoje te mieszczą się w trzech budynkach o nazwach Maestral, Burin i Levanat. Wszystkie pokoje wyposażone są w balkon lub taras z widokiem na morze, łazienkę, telewizję satelitarną, telefon z bezpośrednim wyjściem i wentylator (DY2).
Opcjonalnie możliwość rezerwacji do pojedynczego wykorzystania bez strony morza (DE).
Program animacyjny z muzyką na żywo
Aerobik, fitness i tenis stołowy.
Tenis (za opłatą, w odległości ok. 50 m)
Program animacyjny dla dzieci (od 6-12 lat).
Visa, American Express i Euro/MasterCard.
Vitarnja bb
21465 Hvar
Chorwacja
E-mail: resort-fontana@adriatiq.com
+385 21 761008 tel
+385 21 718809 faks
Za niektóre udogodnienia lub zajęcia mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Niektóre usługi zależą od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.
Należy pamiętać, że dla własnego bezpieczeństwa w Państwa hotelu i miejscu wypoczynku podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej.
W Twoim hotelu wakacyjnym ze względu na oficjalne wymogi wdrożone są szczególne środki bezpieczeństwa i higieny, takie jak zasady dotyczące odległości, instalacja dozowników środków dezynfekujących, wytyczne dotyczące noszenia maseczek (ochrona ust i nosa), niektóre opcje cyfrowego zameldowania czy bezkontaktowe wizyty w restauracji.
W zależności od rozwoju regionalnego może to prowadzić do pewnych zmian i ograniczeń w zakresie usług oferowanych przez hotel (np. ewentualne obowiązkowe maseczki w miejscach ogólnodostępnych, zmiana konceptu restauracji, brak lub ograniczenie oferty wellness, brak lub ograniczenie animacji, brak mini - Wsparcie klubu, ...).
Środki określone w odpowiedniej koncepcji higieny służą w szczególności ochronie osobistej. Oczywiście każdy pasażer powinien również przestrzegać wszystkich sprawdzonych zasad postępowania, takich jak higiena rąk, zachowanie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu/kichania. Oficjalne wymagania można również dostosować w krótkim czasie, w zależności od aktualnego rozwoju, dla poszczególnych hoteli, miejsc wakacyjnych lub regionów.