Hotel znajduje się naprzeciwko plaży Alanya i około 2,5 km od centrum kurortu. Przystanki transportu publicznego znajdują się w pobliżu hotelu, a do sklepów, kawiarni i restauracji można dojść w zaledwie kilka minut. Lotnisko Antalya znajduje się około 140 km od hotelu.
PK 58
07400 Alanya
Antalya
Tel .: +90 242 514 0587, +90 242 514 0485
Faks: +90 242 514 0486
Ten klimatyzowany hotel oferuje 102 pokoje. Zakwaterowanie przyjmuje gości w holu z całodobową recepcją i całodobową obsługą przy zameldowaniu i wymeldowaniu. Na większości pięter znajdują się windy. Sprzęt obejmuje sejf. Goście mogą uzyskać dostęp do Internetu przez WiFi w pomieszczeniach ogólnodostępnych. W supermarkecie można kupić towary na codzienne potrzeby. Inne udogodnienia obejmują salę telewizyjną i pokój gier. Jeśli przyjedziesz samochodem, możesz zaparkować go na parkingu hotelowym. Dostępne udogodnienia obejmują pomoc medyczną, usługę budzenia, usługi pralnicze, salon fryzjerski i lekarza hotelowego.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie - między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Pokoje wyposażone są w prysznic / WC, suszarkę do włosów, telewizję satelitarną, telefon, WLAN, sejf (za opłatą), mini bar (za opłatą), klimatyzację oraz balkon / taras.
Również zarezerwowane jako wyłączne wykorzystanie.
Rodzaj pokoju zostanie przydzielony przez hotel niezależnie, w zależności od dostępności.
Udogodnienia podobne do pokoi dwuosobowych, jednak typ pokoju przypisany jest przez sam hotel.
Pokoje te oferują boczny widok na morze, podobnie jak pokoje standardowe.
Odkryty basen z częścią dla dzieci jest idealny do aktywnego wypoczynku i regularnego treningu aqua. Wygodne leżaki i parasole są dostępne na słonecznym tarasie. Orzeźwiające napoje dostępne są w barze przy basenie. Jeśli nie chcesz się obejść bez sportu podczas podróży, oferuje to zakwaterowanie w siatkówce plażowej. Narciarstwo wodne oferowane jest znajomym sportów wodnych. Narty wodne organizowane są przez osoby trzecie. Goście mogą wybierać spośród szerokiej gamy sportów halowych, w tym siłowni, tenisa stołowego, rzutek i aerobiku. Hotel oferuje rozmaite zabiegi w spa, w tym spa, łaźnię turecką i solarium, a także za dodatkową opłatą saunę, łaźnię parową, salon kosmetyczny i masaże. Dzieciom z miłością dba się w klubie dla dzieci.
Należy pamiętać, że dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. Akcesoria golfowe, wózek spacerowy, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą mieć zastosowanie do transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i muszą być zapłacone w gotówce. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Proszę poinformować się pod
JT Touristik informacje o bagażu / wyżywienie wyżywienie: http://www.jt.de/fluginformation
może podróżować do Turcji przez okres do 90 dni bezwizowy na okres 180 dni w celach turystycznych.
wymagać płatnej wizy w celu wjazdu w celach turystycznych lub biznesowych, o co najlepiej poprosić z wyprzedzeniem online i wydrukować.
Wizy na turystykę i podróże służbowe należy zamówić i wydrukować online przed rozpoczęciem podróży za pomocą „Elektronicznego systemu składania wniosków wizowych” na stronie www.evisa.gov.tr. Wiza turystyczna jest ważna na pobyt 90 dni i może zostać przedłużona. Więcej informacji na temat e-Visa można znaleźć na stronie internetowej tureckiego konsulatu generalnego w Wiedniu.
Obywatele Niemiec i Austrii potrzebują paszportu ważnego przez 6 miesięcy po zakończeniu podróży.
Należy pamiętać, że w sezonie zimowym (około 15.10. - około 15.05.) Trwa więcej napraw i remontów. Również w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu mogą być prowadzone prace budowlane. Niestety, ta praca zazwyczaj nie jest ogłaszana lub tylko w krótkim czasie. Proszę zrozumieć, że JT Touristik nie ma na to wpływu.
Ponadto, ze względu na pogodę lub małą liczbę odwiedzających, niektóre obiekty hotelowe, obiekty na zewnątrz i działania są niedostępne lub tylko częściowo dostępne.
Należy pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu zameldowanie w hotelu w miejscu docelowym może powodować problemy z zameldowaniem się w hotelu. W takim przypadku oczekuje się, że hotelarze na miejscu odrzucą rezerwację lub naliczą dodatkową opłatę.
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych z czasem przyjazdu ok. 04:00 rano i później w obszarze docelowym, zameldowanie w hotelu jest możliwe tylko w dniu przyjazdu od godziny 14:00 (zastrzeżone odchylenie lokalne).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym odlatującym o 03:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem zmian lokalnych) dzień wcześniej.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużone korzystanie z pokoju, w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy za dodatkową opłatą przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.