Hotel położony jest w centrum Safagi.
Safaga
Tel.: +20 65 3260111
Faks: +20 65 3260054
W ofercie sejf. Dzieci mogą wyszaleć się na placu zabaw do syta.
Prosimy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie powinno nastąpić między 12:00 a 16:00, wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Istnieje wiele opcji, w tym tenis, windsurfing, nurkowanie z rurką, nurkowanie, tenis stołowy i squash.
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest odpowiedni tylko w ograniczonym zakresie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj w swoim biurze rezerwacji, czy spełnia jeszcze Twoje indywidualne potrzeby!
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Dowiedz się więcej na ten temat na
Informacja bagażowa JT Touristik / catering na pokładzie: http://www.jt.de/fluginformation
Obywatele niemieccy potrzebują wizy, aby wjechać do Egiptu. Można go kupić samodzielnie lub jako „pakiet VIP”. Koszty przetwarzania nie są wliczone.
Po przylocie można ubiegać się o wizę bezpośrednio na lotnisku za ok. 22 EUR/os. Należy pamiętać, że czas oczekiwania może być dłuższy.
„Pakiet VIP” obejmuje uzyskanie wizy, pomoc przy zgubionym bagażu oraz pomoc w znalezieniu busa przesiadkowego. Otrzymasz również bezpłatną butelkę wody. W przypadku rezerwacji „Pakietu VIP” czas oczekiwania ulega skróceniu. „Pakiet VIP” można zamówić w naszym centrum obsługi (service@jt.de) za opłatą ok. 32,50 EUR / osobę, w zależności od dostępności. Dostępność nie jest gwarantowana.
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie są rezydentami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że hotelarze na miejscu odrzucą rezerwację lub naliczą dopłatę.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przylotu o godzinie 4:00 i później w rejonie docelowym zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00. (z zastrzeżeniem lokalnych odmian).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami wylotu z miejsca docelowego do godziny 4:00, wymeldowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) dnia poprzedniego.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dopłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.