Plaża żwirowa / piaszczysta o długości 12 km jest oddalona o około 100 m, a sklepy i przystanek autobusowy z regularnymi połączeniami do Rethymnonu o około 300 m. Lotnisko na Korfu oddalone jest od obiektu o nieco ponad 37 km.
Sidari
Korfu
Tel.: +30 26630 95300, +30 26630 954968
Faks: +30 26630 95497
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Usługi obejmują restaurację i bar, a także kącik telewizyjny i mały sklep. Na zewnątrz znajduje się basen z tarasem i małym ogrodem. Przy basenie dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Sieć WLAN jest dla Ciebie bezpłatna. W zależności od dostępności miejsca parkingowe są dostępne bezpłatnie.
Pokoje te mieszczą się w aneksie. Obejmują one połączoną część dzienną i sypialną z aneksem kuchennym, łazienkę oraz balkon lub taras. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, telewizor, suszarkę do włosów i mini lodówkę.
Funkcje podobne do pokoi dwuosobowych, ale rodzaj pokoju jest przypisywany przez hotel i może nie znajdować się w preferowanej lokalizacji.
Wyposażony jak studio, naprzeciwko wejścia głównego.
Pokoje te mieszczą się w budynku głównym i składają się z sypialni z 4 łóżkami, łazienki oraz balkonu. Wyposażenie obejmuje suszarkę do włosów, telewizor, mini lodówkę i klimatyzację.
Pokoje te znajdują się w aneksie i składają się z dwóch sypialni, salonu z aneksem kuchennym oraz balkonu lub tarasu. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, telewizor, mini lodówkę i suszarkę do włosów.
Należy pamiętać, że część klimatyzacji jest płatna i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu.
Możesz pomóc sobie na śniadanie w formie bufetu (zazwyczaj w formie bufetu).
Śniadania i kolacje zazwyczaj w formie bufetu.
Transfer z i na lotnisko docelowe jest zawarty w zarezerwowanych usługach. Zostaniesz osobiście odebrany na lotnisku docelowym przez lokalnego przewodnika lub hotel z odpowiednim dokumentem tożsamości i przewieziony do hotelu.
Jeśli hotel jest zarezerwowany z własnym przyjazdem, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. W tym celu wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
JT Touristik informacja bagażowa / catering na pokładzie
http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebestaltungen
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przylotu ok. 4:00 i później w rejonie docelowym zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godz. 00 pm (z zastrzeżeniem lokalnych zmian).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną wylotu z miejsca docelowego około godziny 3:00, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) dzień wcześniej.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.