- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Widok na morze
-
Opis Oferty
-
Okolice hotelu
-
Opinie o hotelu
-
TrustScoreBardzo dobrze18 recenzji83by TrustYou™Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Widok na morze
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™
Opis operatora:Proszę czekać, trwa wczytywanie ...Kategoria: 3 gwiazdki - Anagros
Lokalizacja: - Anagros
Do plaży jest około 600 m. Port oddalony jest od hotelu o około 8 km, a centrum miasta o około 12 km. Tutaj iw pobliżu hotelu znajdują się liczne restauracje, bary i sklepy. Lotnisko Palma de Mallorca oddalone jest od obiektu o około 6 km.
Adres: - Anagros
José Mª Cuadrado 4
07600 S'Arenal
Majorka
Tel.: +34 971 441432
Wyposażenie: - Anagros
Hotel został zbudowany w 1964 roku i ostatnio odnowiony w 2006 roku. Posiada łącznie 110 pokoi rozmieszczonych w głównym budynku "MIX Alea" i aneksie "MIX Pettit". Udogodnienia hotelu obejmują lobby z całodobową recepcją. WiFi jest dostępne w całym hotelu (za opłatą). Restauracja oferuje dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, a bar zaprasza na zakończenie wieczoru przy drinku w przytulnej atmosferze. Miejsca parkingowe nie są dostępne. Zwierzęta nie są akceptowane w hotelu.
Przyjazd Wyjazd: - Anagros
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie - między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Nocleg: - Anagros
Pokój dwuosobowy standard / pokój dwuosobowy balkon / taras - Anagros
Pokoje składają się z sypialni, łazienki oraz balkonu lub tarasu. Wyposażenie obejmuje suszarkę do włosów, klimatyzację, sejf, telefon i telewizor. Pokoje znajdują się w głównym budynku "MIX Alea".
Pokój jednoosobowy standard / pokój jednoosobowy balkon / taras - Anagros
Przy takim samym wyposażeniu jak pokój dwuosobowy pokoje są nieco mniejsze i przeznaczone dla jednej osoby.
Pokój dwuosobowy superior
Z tym samym wyposażeniem co standardowy pokój dwuosobowy, pokoje znajdują się w aneksie „MIX Pettit”, który został otwarty w 2017 roku. Pokoje nie posiadają balkonu / tarasu.
Pokój jednoosobowy superior - Anagros
Z tym samym wyposażeniem co pokój dwuosobowy superior, pokoje są nieco mniejsze i przeznaczone dla jednej osoby.
Pokój dwuosobowy superior balkon taras - Anagros
Z tym samym wyposażeniem co standardowy pokój dwuosobowy, pokoje znajdują się w aneksie „MIX Pettit”, który został otwarty w 2017 roku.
Pokój rodzinny Pokój rodzinny Balkon / taras - Anagros
Wyposażony w to samo wyposażenie co pokój dwuosobowy typu standard, ten typ pokoju oferuje więcej miejsca do wypoczynku.
Można również zarezerwować pokój z widokiem na ogród.
Ekonomiczny pokój dwuosobowy - Anagros
Pokoje są podobne do pokoi dwuosobowych, ale typ pokoju jest przypisywany przez sam hotel i może nie znajdować się w preferowanej lokalizacji.
Żywnościowy: - Anagros
śniadanie - Anagros
Możesz pomóc sobie przy śniadaniu w formie bufetu (zwykle w formie bufetu).
Niepełne wyżywienie - Anagros
- Anagros
Śniadanie, obiad i kolacja zazwyczaj w formie bufetu. Możesz również dostać przekąski, napoje bezalkoholowe i lokalny alkohol.
Wszystko wliczone w cenę - Anagros
Sport i rozrywka: - Anagros
Około 600 m od hotelu znajduje się pole golfowe, z którego można korzystać za opłatą.
Podatek od zrównoważonej turystyki: - Anagros
Należy pamiętać, że w sezonie od01.05. - 31.10. - Anagros
pobierany jest podatek. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. Dzieci do lat 16 są zwolnione z podatku. Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i naliczana jest za dobę i za osobę plus VAT. Poza sezonem od01.11. - 30 kwietnia - Anagros
podatek turystyczny zostaje obniżony o 75%. Od 9 dnia pobytu opłata klimatyczna jest obniżona o 50%.
1 * - 3 * hotel = 2 EUR
3 * plus - hotel 4 * = 3 EUR
4 * Plus - 5 * Plus Hotel = 4 EUR
1 * - 3 * apartament / finca / hotel wiejski = 2 EUR
Apartament 3 * plus = 3 EUR
Apartament 4 * - 4 * Plus = 4 EUR
Statki wycieczkowe = 2 EUR
(Temat do zmiany)
Dodatkowy koszt transferu: - Anagros
Należy pamiętać, że dodatkowe koszty za duży bagaż (np. Akcesoria golfowe, wózki spacerowe, spadochrony, deski surfingowe lub narty) mogą obowiązywać w przypadku transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Uwaga dotycząca przepisów bagażowych / cateringu na pokładzie: - Anagros
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o poinformowanie się o tym w sekcji
Informacja bagażowa JT Touristik / catering na pokładzie: http://www.jt.de/fluginformation
Uwaga dotycząca wymagań wstępnych: - Anagros
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży.
Prosimy o poinformowanie się o tym w sekcji Wymagania wstępne / VISA pod adresem: https://www.jt.de/faq
Informacje o miejscu zamieszkania podróżnego: - Anagros
Należy pamiętać, że dla gości, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu podczas rezerwacji hotelu w obszarze docelowym. W takim przypadku oczekuje się, że hotelarze odrzucą rezerwację na miejscu lub naliczą dodatkową opłatę.
Informacje o lotach nocnych: - Anagros
Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, których czas przylotu to ok. 04:00 i później w rejon docelowy, odprawa w hotelu będzie odbywać się dopiero w dniu przylotu po godzinie 14:00.
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu około godziny 03:00 z obszaru docelowego, wymeldowanie w hotelu nastąpi o godzinie 12:00 (lokalne odchylenie może ulec zmianie) dzień wcześniej.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju możliwe za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta. -
Ocena podróżnych TripAdvisorNa podstawie 55 opinii podróżnychDoskonałe23Dobre14Średnie6Złe5Okropne7