- Ixia
- publiczna plaża piaszczysto-żwirowa ok. 50 m (zalecane obuwie do pływania!)
- Sklepy ok. 50 m, centrum miasta ok. 1 km
- Miasto Rodos około 3 km
- Lotnisko RHO ok. 12 km
- 2 budynki główne - 17 pięter, 14 budynków pomocniczych - 2 piętra
- Całodobowa recepcja, lobby, 5 wind, WiFi
- restauracja główna, 4 restauracje à la carte
- 5 barów
- 2 baseny, oddzielny basen dla dzieci (w zależności od pory roku i pogody)
- Basen kryty (sezonowy i zależny od pogody)
- Leżaki, parasole przy basenie (w zależności od pory roku i pogody)
- Leżaki, parasole na plaży (za opłatą, w zależności od pory roku i pogody)
- Ręczniki kąpielowe (za kaucją)
- Minimarket, sklepy
Pokój dwuosobowy Deluxe z balkonem/tarasem (ok. 30 m2):
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja, telefon, zestaw do kawy/herbaty (za dodatkową opłatą), minibar (za dodatkową opłatą), sejf, WiFi
- Balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze
Apartament Deluxe MB BK/T (ok. 62 - 65 m2):
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok
- Sypialnia, oddzielny salon z przesuwanymi drzwiami
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja, telefon, zestaw do kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), sejf, WiFi
- Balkon lub taras
Balkon/taras VIP Suite (ok. 65 m2):
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok,
- Aneks kuchenny
- Sypialnia, oddzielny salon
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, zestaw do kawy/herbaty (za opłatą), minibar (za opłatą), sejf, WiFi
- Balkon lub taras
Dostęp do basenu w apartamencie (ok. 65 m2):
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie
- Sypialnia, oddzielny salon
- Aneks kuchenny
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, zestaw do kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), sejf, WiFi
- Balkon lub taras
- Dostęp do basenu (do wspólnego basenu)
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: z prywatnym tarasem przy basenie
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Śniadanie, obiadokolacja, all inclusive, ultra all inclusive
Częściowe wyżywienie
- Śniadania i kolacje w formie bufetu lub á la carte (za opłatą)
Wszystko w cenie:
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu lub á la carte (za opłatą)
- od 7:00 do 22:00 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive
- Minibar (uzupełniany codziennie, za opłatą)
- za opłatą: napoje importowane, restauracje á la carte
Ultra All Inclusive:
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu lub á la carte (za opłatą)
- od 7:00 do 22:00 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive
- Minibar (uzupełniany codziennie, za opłatą)
- za opłatą: napoje importowane, restauracje á la carte
- Klub dla dzieci (4 do 12 lat)
- Basen dla dzieci
- Park wodny z 4 zjeżdżalniami
- Plac zabaw
- Usługa opieki nad dziećmi (na życzenie, za opłatą)
- Wysokie krzesełka w restauracji (w zależności od dostępności)
- Wózek spacerowy (na zamówienie, za opłatą)
- Tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa, aerobik
- za opłatą: tenis, cymbergaj, bilard, centrum fitness
- za opłatą za pośrednictwem lokalnych dostawców: sporty wodne na plaży
- Animacja
- za opłatą: sauna, hammam, jacuzzi, zabiegi wellness i upiększające, SPA, masaże
- Zwierzęta (za opłatą)
- Depozyt w dniu przyjazdu (karta kredytowa)
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
http://www.coraltravel.ch/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik podróży objęty rezerwacją musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne nie są koniecznie oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport w ramach transferu naliczane są koszty.