Hotel położony jest na Rodos, około 350 m od najbliższej plaży. Miejscowość wypoczynkowa Lindos z licznymi restauracjami i barami oddalona jest o około 13,6 km. Lotnisko Rhodes (RHO) oddalone jest o około 57,3 km.
851 09 Kiotari
Rodos
Tel .: +30 224 1122022, +30 224 4042160
Hotel składa się łącznie z 44 pokoi. Udogodnienia kompleksu hotelowego obejmują całodobową recepcję, WiFi (bezpłatnie), dyskotekę, bezpłatne miejsca parkingowe (w zależności od dostępności), minimarket, sklep z pamiątkami i salę konferencyjną. Główna restauracja i różne restauracje z wyborem dań z karty (w tym specjały z grilla, ryby, tapas, dania kuchni azjatyckiej i greckiej) dbają o twoje dobre samopoczucie. Bary oferują szeroki wybór drinków. Na zewnątrz znajduje się przestronny basen z basenami, basen dla dzieci i aquapark. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie w basenach i na plaży, ręczniki za depozyt. Zwierzęta nie są akceptowane w hotelu.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się od godziny 14:00, a wymeldowanie - do południa. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Pokoje obejmują sypialnie, łazienki z prysznicem lub wanną / toaletą oraz balkon lub taras. Wyposażenie obejmuje telewizor, telefon, klimatyzację, WiFi (bezpłatnie), suszarkę do włosów, sejf, małą lodówkę, radio, zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Pokoje wyposażone są w taki sam sprzęt jak luksusowy pokój dwuosobowy i mogą pomieścić do 4 osób.
W hotelu znajduje się basen dla dzieci i plac zabaw dla młodszych gości. Ponadto opieka nad dziećmi jest dostępna za opłatą.
Śniadanie, lunch i kolacja zwykle z bufetu. Możesz także dostać przekąski, napoje bezalkoholowe i lokalny alkohol. Po północy napoje są odpłatne.
Śniadanie: 7 rano - 10 rano
Obiad: 12:30 - 14:30
Kolacja: 19.00 - 21.15
Bar przy basenie: 10:00 - północ
Należy pamiętać, że czasy mogą się różnić.
Oferta sportowa obejmuje tenis stołowy, rzutki, bilard, wypożyczalnię rowerów (za opłatą), tenis, siatkówkę plażową, boccia i mini piłkę nożną. Różne sporty wodne są również dostępne na plaży (za opłatą). Program rozrywkowy jest oferowany gościom w ciągu dnia i wieczorem.
W sąsiednim SPA (za opłatą, jeśli dotyczy) znajduje się łaźnia turecka, sauna, kryty basen, jacuzzi i siłownia. Oferowane są także różne masaże i zabiegi kosmetyczne (za opłatą).
Uwaga: opłata klimatyczna będzie pobierana od 1 stycznia 2018 r. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. Wysokość podatku zależy od kategorii hotelu i jest obliczana za noc i za pokój plus VAT.
Hotel 1 * -2 * = 0,50 EUR / noc
3 * hotel = 1,50 EUR / noc
4 * hotel = 3,00 EUR / noc
5 * hotel = 4,00 EUR / noc
(Temat do zmiany)
Pokoje seniorów można zarezerwować tylko dla osób w wieku powyżej 60 lat. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony dla wszystkich podróżnych, którzy zajmują pokój. Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, dodatkowe koszty poniosą podróżni na miejscu.
Wyposażenie w pokojach dla seniorów zasadniczo odpowiada pokojom standardowym.
Ten produkt ma ogólnie ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Zapytaj swojego agenta rezerwacji przed dokonaniem rezerwacji, czy nadal spełnia twoje indywidualne potrzeby!
W przypadku rezerwacji hotelu z własnym przylotem lub z lotem możliwe jest, że w dniu przyjazdu do hotelu zostanie naliczona dodatkowa opłata.
W rzadkich przypadkach rezerwacja może zostać odrzucona na miejscu, dlatego zameldowanie nie jest możliwe.
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe koszty związane z dużymi bagażami (np. Akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują o godzinie 4:00 rano, a później w strefie docelowej, odprawa w hotelu odbywa się do godziny 14:00 w dniu przyjazdu (z zastrzeżeniem lokalnych odstępstw).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu do 04:00 z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) poprzedniego dnia.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Możliwe jest zarezerwowanie dodatkowej nocy przed wylotem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta.