Położony w spokojnej okolicy hotel miejski z tradycją znajduje się w centrum Granady. „Plaza del Carmen” i katedry, w samym sercu miasta jest tylko około 300 m. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajduje się kilka sklepów i lokali rozrywkowych. Hotel jest idealnym punktem wyjścia do własnych poszukiwań. Granada Lotnisko jest około 12 km.
C / Navas 2418009 GranadaTel. +34 958 22 59 59Fax +34 958 22 75 23
Hotel oferuje 10 jedno- i 30 pokoi dwuosobowych. W obiekcie Goście witani są w 24-godziny check-in / out służby w holu z recepcją i 24-godzinnym. Winda prowadzi do większości podłóg. Różne urządzenia i usługi - sejf, sala TV, wypożyczalnia samochodów, pralnia oraz centrum biznesowe - są oferowane. Za pośrednictwem WiFi, goście mają dostęp do Internetu w miejscach publicznych. Sklepy są również przewidziane. Osób przyjeżdżających samochodem mogą zostawić swoje pojazdy na parkingu domu.
Elastycznych sportów rekreacyjnych i rozrywkowych w hotelu są dostępne. Zróżnicowany oferują różne oferty, w tym golfa i siłownią. Program rozrywkowy dla dzieci jest oferowany.
Jeśli hotel jest zarezerwowany z własnym napędem lub jako pakiet, transfer jest nieuwzględnione!
Należy pamiętać, że dodatkowe koszty dla wielkogabarytowych bagaży (np akcesoriów golfowych, wózki, spadochron, surfowania pokładzie lub narty) mogą mieć zastosowanie w miejscowym transferu. Te nie są wliczone w cenę wycieczki i musi być wypłacona w gotówce. Rejestracja jest wymagana do tego z góry.
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą dowiedzieć się, zobaczyć, w zależności od variieren.Bitte lotniczej: JT Touristik informacje o bagażu / Nasze posiłki http: //www.jt.de/fluginformation
Wymagania kwalifikacyjne mogą dowiedzieć się, zobaczyć, w zależności od celu podróży variieren.Bitte: Wymagania kwalifikacyjne JT Touristik http: //www.jt.de/einreisebestimmungen
Należy pamiętać, że mogą pojawić się podczas rezerwacji z lub bez powietrza w problemach strefy docelowej sprawdzających się w hotelu dla wszystkich gości nie mają miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii i krajach Beneluksu. W tym przypadku oczekuje się, że hotelarze odrzucić stronę rezerwacji, lub nałożyć opłatę.