Hotel znajduje się 10 minut od centrum Martorell, 20 km od Barcelony i 25 km od najbliższej plaży. W okolicy znajdują się liczne sklepy, bary, restauracje, kluby nocne i transport publiczny.
Avenida Pau Claris s/n
08760 Martorell
Barcelona
Tel: +34 93 7745160
Faks: +34 93 7745161
Klimatyzowany hotel posiada 92 pokoje dwuosobowe. Dom oferuje lobby i recepcję. Na większość pięter dojeżdża winda. Udogodnienia obejmują szatnię, sejf i kantor wymiany walut. WiFi (za opłatą) zapewnia gościom dostęp do Internetu w miejscach ogólnodostępnych. Pokój telewizyjny to kolejna cecha zakwaterowania. Goście przyjeżdżający samochodem mogą zaparkować w garażu lub na parkingu (za opłatą). Dostępne usługi obejmują obsługę pokoju, usługi pralni i fryzjera.
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą mieć również 2 oddzielne łóżka.
Należy pamiętać, że pobierany jest podatek miejski. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i musi zostać uiszczona przez gościa bezpośrednio w hotelu. (Temat do zmiany).
Jeśli hotel jest zarezerwowany z własną podróżą lub jako wycieczka zorganizowana, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Zaleca się korzystanie z transportu publicznego.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem:
http://www.barcelona-tourist-guide.com/en/airport/barcelona-airport-transport.html#renfe
Należy pamiętać, że w przypadku transferu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za nieporęczny bagaż (np. akcesoria do golfa, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Proszę dowiedzieć się więcej na ten temat na:
JT Touristik Informacje o bagażu / catering na pokładzie
http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Proszę dowiedzieć się więcej na ten temat na:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebedingungen
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu w przypadku rezerwacji hotelu z lotem do miejsca docelowego lub bez niego. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalni hotelarze odrzucą rezerwację lub naliczą dopłatę.