Ekskluzywny kompleks położony jest w spokojnej części wakacyjnego obszaru Costa Teguise, przy wjeździe do miasta. Lotnisko oddalone jest od obiektu o około 12 km. Położenie hotelu umożliwia bezpośredni dostęp do naturalnej zatoki kąpielowej „El Ancla” i oferuje wspaniały widok na morze.
Ekskluzywna strefa Barcelo Lanzarote Playa Royal Level zlokalizowana jest osobno w kompleksie Barcelo Lanzarote Playa.
Posiada 148 całkowicie odnowionych, jasnych i nowoczesnych pokoi typu deluxe i znajduje się pośrodku pięknego ogrodu z wieloma palmami. Obszar Royal Level oferuje swoim gościom osobne zameldowanie/wymeldowanie, restaurację bufetową (wyłącznie dla klientów Royal Level). Na zewnątrz, z bezpośrednim widokiem na morze, goście mają dostęp do ekskluzywnej strefy basenowej i umeblowanego tarasu słonecznego z leżakami i parasolami, a także wygodnego salonu chill-out z barem przy basenie. Ręczniki kąpielowe (w cenie). Goście obszaru Royal Level mogą również bezpłatnie korzystać z udogodnień hotelu Barcelo Lanzarote Playa, w tym z 2 dodatkowych odkrytych basenów, spa i strefy sportowej, a także innych barów i restauracji.
: Pokoje dwuosobowe mają powierzchnię około 36 m² i posiadają umeblowany balkon lub taras. Udogodnienia obejmują klimatyzację, 49-calowy telewizor, łazienkę z prysznicem ze strumieniem deszczowym, lustro powiększające, suszarkę do włosów, szlafrok i kapcie.
W pokojach znajduje się także sejf, lodówka i ekspres do kawy Lavazza.
: Pokoje mają powierzchnię około 44 m² i posiadają balkon lub taras. Udogodnienia obejmują klimatyzację, 49-calowy telewizor, łazienkę z dwoma prysznicami ze strumieniem deszczowym i dwiema umywalkami, lustro powiększające, suszarkę do włosów, szlafrok i kapcie.
W pokojach znajduje się także sejf, lodówka i ekspres do kawy Lavazza. Część dzienna z rozkładaną sofą i oddzielna sypialnia.
W przypadku niepełnego wyżywienia: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
Wszystkie posiłki i przekąski w formie bufetu. Krajowe i międzynarodowe napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:30 do północy oraz przekąski od 10:30 do 18:00 (częściowo samoobsługowe) z karty AI w barze/salonie. Wino do lunchu i kolacji. Restauracja à la carte z kuchnią międzynarodową (za opłatą i wcześniejszą rezerwacją).
W cenie 2x kolacja w restauracjach tematycznych à la carte „La Gería” i „El Mediterráneo” (wymagana wcześniejsza rezerwacja).
Codzienny program animacyjny w różnych językach dla wszystkich grup wiekowych, wieczorna rozrywka/pokazy lokalnych artystów.
Tenis stołowy, sala fitness.
Bilard, sauna, masaże, hydromasaż, wycieczki rowerowe, wypożyczalnia sprzętu sportowego, pole golfowe w odległości ok. 4 km (możliwość lekcji golfa u lokalnych dostawców).
Pokoje sprzątane są codziennie, pościel zmieniana jest co 3 dni, a ręczniki zmieniane są na życzenie. Całodobowa opieka medyczna (na życzenie, za opłatą).
*********
Wi-Fi wliczone w cenę w całym hotelu
*********
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych z 4 pokojami przystosowanymi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (na życzenie).
**** Kontakt z hotelem:
Tel.:+34 (928) 590410
Faks:+34 (928) 590791
Należy pamiętać, że dla Państwa własnego bezpieczeństwa podejmujemy szeroko zakrojone działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Państwa hotelu i miejscu docelowym wakacji.
W Twoim hotelu wakacyjnym wdrożono szczególne środki bezpieczeństwa i higieny wynikające z wymogów urzędowych, takie jak zasady dotyczące odległości, instalacja dozowników środków dezynfekcyjnych, wytyczne dotyczące noszenia maseczek (ochrona ust i nosa), częściowo cyfrowe możliwości meldowania się czy bezdotykowe wizyty w restauracji.
W zależności od rozwoju regionalnego może to prowadzić do pewnych zmian i ograniczeń w ofercie hotelu (np. możliwy obowiązek noszenia maseczki w miejscach publicznych, zmiana koncepcji restauracji, brak lub ograniczone oferty wellness, brak lub ograniczone rozrywki, brak mini- Wsparcie klubu, ...).
Środki określone w odpowiedniej koncepcji higieny mają na celu przede wszystkim ochronę osobistą. Oczywiście wszystkie sprawdzone zasady postępowania, takie jak higiena rąk, zachowanie minimalnych odległości i etykieta kaszlu/kichania powinny być również przestrzegane przez każdego indywidualnego gościa podróży. Oficjalne wymagania można również w krótkim czasie dostosować do poszczególnych hoteli, ośrodków wypoczynkowych lub regionów, w zależności od aktualnego rozwoju sytuacji.