Hotel położony jest w Cala Ratjada, ok. 800 m od publicznej piaszczystej plaży "Cala Agulla". To jest w odległości spaceru. Najbliższe interesujące miejsce to Castell Capdepera (ok. 4 km). Lotnisko: PMI około 80 km.
Hotel, który został ostatnio odnowiony w 2019 roku, składa się z budynku głównego i dwóch aneksów i oferuje łącznie 171 pokoi. We wnętrzu znajduje się lobby, recepcja (całodobowa), 2 windy i bar oraz WiFi (w częściach ogólnodostępnych). Do wyposażenia należy również restauracja z klimatyzacją. W głównej restauracji goście mogą poczęstować się bufetem. Podgrzewany kryty basen uzupełnia projekt wnętrza. Krajobraz basenowy obejmuje kilka basenów oraz bar basenowy (w zależności od sezonu) i taras słoneczny (w zależności od sezonu). Goście hotelowi mają do dyspozycji leżaki i parasole przy basenie.
Pokój dwuosobowy z balkonem/tarasem (ok. 18 m2): z wanną lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, klimatyzacją, telefonem, WiFi, telewizją satelitarną, małą lodówką, sejfem do wynajęcia i balkonem lub tarasem.
Pokój dwuosobowy w aneksie: Znajdują się one z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe w aneksie.
Pokoje dwuosobowe typu superior z balkonem/tarasem: są bardziej przestronne, wyposażone w takie same wyposażenie jak pokoje dwuosobowe i wyposażone w ekspres do kawy/herbaty.
Apartamenty balkon/taras: Z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe, posiadają oddzielną sypialnię i aneks kuchenny i znajdują się w aparthotelu.
Apartamenty Superior: Z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe, posiadają oddzielną sypialnię i aneks kuchenny, są bardziej przestronne i mieszczą się w aparthotelu.
Suite jacuzzi z widokiem na basen (ok. 40 m2): Z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe, mają jacuzzi, ekspres do kawy/herbaty i widok na basen i są bardziej przestronne.
Wszystkie pokoje ekonomiczne zwykle odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość oraz wyposażenie mogą odbiegać od standardowych pokoi. Jeśli Twój hotel ma budynek główny i aneks, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Za klasyfikację odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Śniadanie, obiadokolacja lub all inclusive
Z niepełnym wyżywieniem: śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
- Ewentualnie za opłatą: tenis stołowy, sala fitness, minigolf, masaże, sauna, łaźnia turecka, jacuzzi
- Następujące sporty i udogodnienia są oferowane przez lokalnych organizatorów (ewentualnie za opłatą): Golf
- Akceptowane środki płatnicze: Euro/Master Card, Visa
- pralnia (za opłatą)
- Napięcie: 220 woltów
Parlament Balearów uchwalił ekopodatek (Ecotasa) dla zrównoważonej turystyki dla przyjazdów (do obiektów turystycznych):
ok. 4 euro/os./dzień (plus VAT) dla wszystkich hoteli 4,5-gwiazdkowych i 5-gwiazdkowych (kategoria krajowa)
ok. 3 euro/os./dzień (plus VAT) we wszystkich hotelach 3,5-gwiazdkowych i 4-gwiazdkowych (kategoria krajowa)
ok. 2 euro za osobę/dzień (plus VAT) dla wszystkich hoteli 1-3 gwiazdkowych (kategoria krajowa)
ok. 4 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 4-gwiazdkowe i 4,5-gwiazdkowe (kategoria krajowa)
ok. 3 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 3,5 gwiazdkowe (kategoria krajowa)
ok. 2 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 1-3 gwiazdkowe, finca i hotele wiejskie (kategoria krajowa)
Poza sezonem od 01.11. - 30.04. podatek ekologiczny zostaje obniżony o 75%.
Dzieci do lat 16 są zwolnione z podatku ekologicznego. Podatek ekologiczny jest płatny bezpośrednio przez klienta na miejscu i nie jest wliczony w cenę podróży.
Prosimy zwrócić uwagę na następujące informacje dotyczące miast El Arenal, Playa de Palma, Can Pastilla, Magalluf i Torrenova na Majorce oraz San Antonio na Ibizie: Zgodnie z rozporządzeniem rządu Balearów napoje alkoholowe mogą być podawane wyłącznie ograniczony zakres w ramach wyżywienia all-inclusive. W cenę lunchu i kolacji wliczone są trzy napoje alkoholowe na osobę. Wszystkie inne napoje alkoholowe – w tym między posiłkami – są płatne.
Dla Twojego własnego bezpieczeństwa w Twoim kraju wakacyjnym lub hotelu zostaną podjęte daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu, usługi cateringowe i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych lub nieszczepionych. Niektóre obiekty mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian godzin lotów/rozkładu lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego ich otwierania i przepełnienia rezerwacji — nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach staramy się jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli mimo to będziemy musieli anulować Twoją podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.
Uwaga: godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym fakcie zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Zakwaterowanie może być w łóżku rodziców. Na miejscu może być wymagana dopłata.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, wyżywieniu na pokładzie i odprawie linii lotniczej, którą zarezerwowałeś online, znajdziesz pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden pasażer w rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Należy pamiętać, że pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu, jak to jest w zwyczaju w kraju. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży, otrzymają Państwo aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i zdrowia obywateli UE. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone obiekty hotelowe, usługi cateringowe, obiekty na świeżym powietrzu i zajęcia mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15.10) do końca maja (31.05), w zależności od hotelu obłożenie i warunki pogodowe. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz obiektów sportowych i rozrywkowych mogą być w tym czasie zamknięte lub odwołane, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w opisie hotelu zaznaczono inaczej.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na obowiązkowych przystankach w pobliżu Twojego hotelu zamiast indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach ruchu kołowego) w tych lokalizacjach, oferowanie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy wysadzą Cię w najbliższym możliwym punkcie miejsca zakwaterowania. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Chcielibyśmy uprzejmie poprosić o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli lot powinien być opóźniony w czasie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zgłosić u nas przed odlotem i że ponoszone są koszty transportu przy transferach.