-Lokalizacja: Can Picafort
- Oddzielony od piaszczystej plaży promenadą
- Lotnisko PMI: 56 km, w samym centrum Can Pastilla
- 204 pokoje rozmieszczone w budynku głównym i aneksie, windy
- Renowacja 2019
- Lobby, recepcja 24h, WLAN (bezpłatnie)
- Restauracja, bar w salonie
- Basen, brodzik (sezonowy i zależny od pogody)
- Leżaki, parasole przy basenie gratis a na plaży płatne
Pokój dwuosobowy z wanną lub prysznicem (ok. 16 m2):
- wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, telefon, minibar (za opłatą), indywidualnie regulowana klimatyzacja, WiFi (bezpłatnie), wynajem sejfu
- Balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: boczny widok na morze, widok na morze lub brzeg morza
Mieszkanie (ok. 32 m2):
- Takie same wyposażenie jak pokoje dwuosobowe
- bardziej przestronny
- Aneks kuchenny, część dzienna
- dodatkowe możliwości spania
- Dostępne za dodatkową opłatą: boczny widok na morze lub widok na morze
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel ma budynek główny i aneks, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących sprzętu i lokalizacji. Za klasyfikację odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Bez wyżywienia, śniadania, obiadokolacji?
Niepełne wyżywienie:
- Śniadania i kolacje w formie bufetu
- Basen dla dzieci
- Krzesełka do karmienia (w zależności od dostępności)
- Za opłatą: bilard
- Animacja dla dorosłych
- wieczorne pokazy (4x w tygodniu)
- Akceptowane środki płatnicze: Euro/Master Card, Visa Card
- Za opłatą: usługi pralnicze
Parlament Balearów uchwalił podatek ekologiczny (Ecotasa) na zrównoważoną turystykę dla przyjazdów (w obiektach turystycznych):
ok. 4 euro za osobę/dzień (plus VAT) we wszystkich 4,5-gwiazdkowych i 5-gwiazdkowych hotelach (kategoria krajowa)
ok. 3 euro za osobę/dzień (plus VAT) dla wszystkich hoteli 3,5- i 4-gwiazdkowych (kategoria krajowa)
ok. 2 euro za osobę/dzień (plus VAT) na wszystkie hotele 1-3 gwiazdkowe (kategoria krajowa)
ok. 4 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 4-gwiazdkowe i 4,5-gwiazdkowe (kategoria krajowa)
ok. 3 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie 3,5-gwiazdkowe apartamenty (kategoria krajowa)
ok. 2 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie 1-3 gwiazdkowe apartamenty, fince i hotele wiejskie (kategoria krajowa)
Poza sezonem od 01.11. - 30.04. podatek ekologiczny zostaje zmniejszony o 75%.
Dzieci poniżej 16 roku życia są zwolnione z podatku ekologicznego. Podatek ekologiczny jest płacony bezpośrednio przez klienta na miejscu i nie jest wliczony w cenę podróży.
Dla twojego własnego bezpieczeństwa, w kraju twojego urlopu lub hotelu zostaną podjęte daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii korony. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu, usługi cateringowe i zajęcia. Ponadto w stosunku do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych lub nieszczepionych mogą obowiązywać inne przepisy. Niektóre placówki mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią Corona mogą również nadal prowadzić do odwołań lotów, zmian w godzinach/rozkładzie lotów, a także zamykania hoteli, późniejszych otwarć hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach staramy się jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli mimo wszystko będziemy musieli odwołać Twoją podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Zakwaterowanie może być w łóżku rodziców. Na miejscu może być wymagana dodatkowa opłata.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Więcej informacji o przepisach dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawie linii lotniczej, którą zarezerwowałeś online, znajdziesz pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden pasażer objęty rezerwacją musi mieć ukończone 18 lat.
Należy pamiętać, że pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu, co jest zwyczajem w kraju. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem ich przez biuro podróży otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa oraz informacje medyczne dla obywateli UE. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone obiekty hotelowe, usługi cateringowe, obiekty na świeżym powietrzu i zajęcia mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (10/15) do końca maja (05/31), w zależności od hotelu obłożenie i warunki pogodowe. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz obiektów sportowych i rozrywkowych mogą być również zamknięte lub anulowane w tym czasie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w opisie hotelu określono inaczej.
Pamiętaj, że niektóre hotele podwożą Cię na obowiązkowe przystanki w pobliżu Twojego hotelu zamiast do Twojego indywidualnego hotelu / zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych lokalizacjach, oferowanie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy wysadzą Cię w najbliższym możliwym punkcie Twojego zakwaterowania. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu w przypadku opóźnienia lotu podczas przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przybędziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa była gwarantowana.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wyjazdem i że ponoszone są koszty transportu na transfery.