Corendon City Amsterdam

Holandia,

Amsterdam

Corendon City Amsterdam
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
85
Bardzo dobrze
7688 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

lokalizacja - Corendon City Amsterdam

  • centralnie
  • Odległość (w przybliżeniu): przystanek autobusowy: 2 min

sprzęt - Corendon City Amsterdam

  • Liczba pokoi / jednostek ogółem: 263
  • Lobby, recepcja, 24 godz., WiFi (dodatkowo płatny)
  • Liczba restauracji sumie 1
  • Liczba barów: 1, bar
  • Zainstalowane na zewnątrz obiekty: Udogodnienia: taras słoneczny
  • Miejsca parkingowe (w zależności od dostępności): Na terenie obiektu: wymagalny

Sport / Rozrywka - Corendon City Amsterdam

  • oferta uprawiania sportu: Wypożyczalnia rowerów (płatny); Siłownia (dodatkowo płatny)
  • Spa (za dodatkową opłatą)

pokój dwuosobowy - Corendon City Amsterdam

  • nowoczesny
  • Wanna lub prysznic / WC
  • Suszarka do włosów, telefon, telewizję satelitarną, biurko
  • Sejf (w zestawie)
  • Minibar (płatny)
  • klimatyzacja

wyżywienie - Corendon City Amsterdam

  • Nocleg ze śniadaniem
  • Śniadanie: Bufet

Hotel Kategoria - Corendon City Amsterdam

4 gwiazdkowe zakwaterowanie Jeśli zarezerwujesz pokój jednoosobowy otrzymacie, w zależności od dostępności, pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania (nie można zagwarantować z góry). Uwaga: Po przybyciu lub wyjścia należy uiścić bezpośrednio w hotelu na noc podatku noclegu że różne klasyfikacji sezonowych i zarezerwowane noclegi różna. przeniesienie na własną rękę, pragniemy podkreślić, że ta oferta nie obejmuje transferu z lotniska do hotelu iz powrotem. Jest to realizowane lokalnie na własnym zakresie i na własny koszt.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 2553 opinii podróżnych
Doskonałe
1265
Dobre
849
Średnie
248
Złe
94
Okropne
97
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v