Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Proszę czekać ...
Lokalizacja: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Centralnie położony hotel w Jimaran z transportem na plażę.
Umeblowanie: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Nowo otwarty Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali, 5-gwiazdkowy ośrodek z 297 kwaterami i wszelkimi możliwymi udogodnieniami. Odpręż się przy basenie z hamakami nad wodą, zrelaksuj się podczas masażu, delektuj się kuchnią peruwiańsko-japońską w naszym barze na dachu z przepięknym widokiem na ocean lub spędź dzień na zakupach w centrum handlowym Samasta Lifestyle Village, podczas gdy Twoje dzieci mogą bawić się w pirackim Meera Klub dziecięcy.
Możliwości rezerwacji zakwaterowania: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Pokój Klasyczny - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
: W pokojach Classic o powierzchni 34 m² można spodziewać się okazałych mebli inspirowanych balijskim stylem oraz prywatnego balkonu z widokiem na tropikalne ogrody lub wzgórze Jimbaran. Elegancka łazienka tworzy indywidualną balijską atmosferę, szlafroki, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy/herbaty, telewizja satelitarna, kapcie, telefon, internet (w cenie), sejf (w cenie), minibar (w cenie), napełnianie minibaru (w cenie) wodą a klimatyzacja jest indywidualnie regulowana. Łóżko king size lub dwa pojedyncze łóżka
Klasyczny pokój z widokiem na basen - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
: Pokoje Classic o powierzchni 34 m² z widokiem na basen oferują wspaniały widok na wielopoziomowy basen i spektakularne ogrody. Z prywatnego tarasu lub balkonu roztacza się wspaniały widok na okolicę, szlafroki, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy/herbaty, telewizja satelitarna, kapcie, telefon, internet (w cenie) sejf (w cenie) minibar (w cenie) uzupełnianie minibaru (w cenie) ) z wodą, klimatyzacja jest indywidualnie regulowana. Łóżko king size lub dwa pojedyncze łóżka
FR/HB: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
FR w formie bufetu, HB w formie 3-daniowego menu w Restauracji Anarasa
kategoria kraju: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
5 gwiazdek
sport obejmował: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Centrum fitness 24 godziny Nowoczesny sprzęt sportowy Profesjonalni trenerzy fitness (ewentualnie za opłatą) Kryte sale fitness Regularne zajęcia jogi (ewentualnie za opłatą) Osobiste szafki
Sport za opłatą: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
wypożyczalnia rowerów
Dobra kondycja: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Zabiegi spa i wellness za opłatą Różne indonezyjskie zabiegi spa Składniki organiczne Zainspirowany indonezyjską kulturą wellness Osiem gabinetów zabiegowych
Obsługa hotelowa: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Obsługa pokoju 24 godziny
Hotel na kartę kredytową: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
VISA, Mastercard, Amexco
Zawiadomienie o sezonie: - Moevenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Należy pamiętać, że Nyepi (Dzień Ciszy) obchodzony jest corocznie na wyspie Bali. W Nyepi (Dzień Ciszy) na całej wyspie panuje absolutna cisza. W dniu 28 marca 2017 r. zabronione są zajęcia na świeżym powietrzu, w tym zameldowanie i wymeldowanie z hotelu. Z szacunku dla społeczności wszelkie działania na miejscu powinny być ograniczone, gdy tylko jest to możliwe, podczas świętego festiwalu Nyepi.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.