Hotel Faro Boutique wita podróżnych w Faro w Portugalii.
Rua do Bocage 668000-297 FaroTel.: +351 289 037300
Dostępne są różne udogodnienia i usługi - przechowalnia bagażu i obsługa pokoju. WiFi w pomieszczeniach ogólnodostępnych pozwala gościom pozostać w kontakcie ze światem zewnętrznym.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
W momencie zameldowania hotel zastrzega sobie prawo do zatrzymania danych karty kredytowej oraz dokumentu tożsamości lub paszportu. Bez tych dokumentów odprawa nie jest niestety niemożliwa.
Ten produkt ma zwykle ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Dodatkowe opłaty za bagaż podręczny (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą dotyczyć transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z góry.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest tylko od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana miejscowa jest zastrzeżona) Jeśli wracasz na lot nocny, wylot o 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dzień wcześniej. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, możliwe jest zarezerwowanie dodatkowej nocy przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.