Znajduje się w Bangkoku. W pobliżu znajdują się liczne sklepy i lokale rozrywkowe. Centrum miasta oddalone jest o około 800 m. Odległość do lotniska BKK to ok. 27 km.
Hotel posiada łącznie 818 pokoi rozmieszczonych w 2 budynkach. We wnętrzu znajduje się lobby z recepcją, sejfy (za opłatą), kilka wind, restauracja i bar oraz kącik internetowy (za opłatą) i WiFi (we wszystkich pomieszczeniach bezpłatnie). Do wyposażenia należy również restauracja (azjatycka). Na terenie basenu znajduje się basen i brodzik dla dzieci.
Pokój 2-osobowy Permium (ok. 32 m2): wyposażony w wannę lub prysznic/WC, telewizję satelitarną, telefon, WiFi (bezpłatnie), klimatyzację (indywidualnie regulowaną), sejf oraz czajnik z zestawem do parzenia kawy i herbaty i znajduje się w aneks.
Dwuosobowe pokoje deluxe (ok. 35 m2): wyposażone są w wannę lub prysznic/toaletę, telewizję satelitarną, telefon, WiFi (bezpłatne), klimatyzację (indywidualnie regulowaną), sejf i czajnik z zestawem do parzenia kawy i herbaty i znajdują się w główny budynek.
Pokoje rodzinne premium (ok. 50 m2): są bardziej przestronne i mają takie samo wyposażenie jak pokoje dwuosobowe premium, a ponadto posiadają dodatkowe miejsca do spania.
Śniadanie w formie bufetu
- Animacja dla dzieci
- Basen dla dzieci przy basenie
- Łóżeczka (na życzenie) i krzesełka do karmienia
- Ewentualnie za opłatą: sala fitness, masaże, spa
- pralnia (za opłatą)
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Należy pamiętać, że w niektórych hotelach w Tajlandii dzieci śpią w dużym łóżku rodziców. Dodatkowe łóżko jest dostępne na miejscu za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności. Dopłata jest płatna na miejscu i nie jest wliczona w cenę wycieczki.
- Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi przepisami dotyczącymi wjazdu i szczepień oraz aktualnymi informacjami Ministerstwa Spraw Zagranicznych Tajlandii.
Dla Twojego własnego bezpieczeństwa w Twoim kraju wakacyjnym lub hotelu zostaną podjęte daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu, usługi cateringowe i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych lub nieszczepionych. Niektóre obiekty mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian godzin lotów/rozkładu lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego ich otwierania i przepełnienia rezerwacji — nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach staramy się jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli mimo to będziemy musieli anulować Twoją podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.
Uwaga: godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym fakcie zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Zakwaterowanie może być w łóżku rodziców. Na miejscu może być wymagana dopłata.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, wyżywieniu na pokładzie i odprawie linii lotniczej, którą zarezerwowałeś online, znajdziesz pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden pasażer w rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Należy pamiętać, że pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu, jak to jest w zwyczaju w kraju. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży, otrzymają Państwo aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i zdrowia obywateli UE. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone obiekty hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz obiektów sportowych i rozrywkowych mogą być w tym czasie zamknięte lub odwołane, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w opisie hotelu zaznaczono inaczej.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na obowiązkowych przystankach w pobliżu Twojego hotelu zamiast indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach ruchu kołowego) w tych lokalizacjach, oferowanie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy wysadzą Cię w najbliższym możliwym punkcie miejsca zakwaterowania. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Chcielibyśmy uprzejmie poprosić o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli lot powinien być opóźniony w czasie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zgłosić u nas przed odlotem oraz że ponoszone są koszty transportu przy transferach.