Hotel zachwyca centralną lokalizacją w centrum Stambułu.
ul. Merkez Mahallesi Ali Duran 6
Bahcelievler
34197 Stambuł
Na większość pięter znajdują się windy. W pomieszczeniach ogólnodostępnych Goście mogą korzystać z WiFi. Dodatkowe usługi obejmują opiekę nad dziećmi, opiekę nad dziećmi, transfer, obsługę pokoju i usługi pralni.
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą mieć również 2 oddzielne łóżka.
Kryty basen oferuje orzeźwiające orzeźwienie. W barze przy basenie na gości czekają rozmaite napoje orzeźwiające. Variety oferuje różne oferty, w tym siłownię, spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon kosmetyczny i masaże.
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest tylko częściowo odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj w swoim biurze rezerwacji, czy spełnia on jeszcze Twoje indywidualne potrzeby!
Należy pamiętać, że w przypadku transferu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Dowiedz się więcej na ten temat na
JT Touristik Informacje o bagażu/ catering na pokładzie: http://www.jt.de/fluginformation
może wjechać do Turcji w celach turystycznych do 90 dni w okresie 180 dni bez wizy.
wymagają płatnej wizy na wjazd w celach turystycznych lub biznesowych, którą najlepiej złożyć online i wydrukować z wyprzedzeniem.
O wizy turystyczne i służbowe należy ubiegać się online za pośrednictwem „Elektronicznego systemu składania wniosków wizowych” i wydrukować na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży. Wiza turystyczna jest ważna na pobyt 90 dni i może zostać przedłużona. Więcej informacji na temat e-Visy można znaleźć na stronie internetowej Konsulatu Generalnego Turcji w Wiedniu.
Obywatele Niemiec i Austrii potrzebują przy wjeździe paszportu ważnego przez 6 miesięcy poza okresem podróży.
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalni hotelarze odrzucą rezerwację lub naliczą dopłatę.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które docierają do miejsca docelowego o godz. 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu odbywa się dopiero w dniu przylotu od godz. ).
Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami wylotu z miejsca docelowego do godziny 4:00 rano, wymeldowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - istnieje możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dopłatą w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.