"Side Resort Hotel" znajduje się około 1 km od plaży.
Adnan Menderes Bulvari
Cennetler
7330 Bok
Tel.: +90 242 7536565
Na większość pięter znajdują się windy. W ofercie znajdują się różne udogodnienia i usługi - kiosk z prasą, transfer i salon fryzjerski. Wi-Fi w miejscach publicznych (bezpłatne) pozwala podróżującym pozostać w kontakcie ze światem zewnętrznym. Towary na codzienne potrzeby można kupić w supermarkecie. Szukając odpowiedniej pamiątki z wakacji, goście z pewnością znajdą to, czego szukają w sklepie z pamiątkami. Dzieci mogą wyszaleć się na placu zabaw do syta. W razie potrzeby dostępne są miejsca parkingowe dla podróżnych z własnym samochodem. Dostępny jest również transfer.
Odkryty basen z częścią dla dzieci jest idealnym miejscem do aktywnego wypoczynku i regularnego treningu w wodzie. Zjeżdżalnia wodna zapewnia radość z kąpieli młodszym i starszym, a dla podróżnych dostępne są leżaki i parasole. Jacuzzi w strefie kąpielowej zapewnia przyjemny relaks. W barze przy basenie serwowane są orzeźwiające napoje. Hotel oferuje siatkówkę plażową (bezpłatnie) dla tych, którzy podczas podróży nie chcą przegapić sportów. Aqua fitness to oferta dla miłośników sportów wodnych. Goście mogą wybierać spośród szerokiej oferty sportów halowych w hotelu ze studiem fitness, tenisem stołowym, rzutkami i aerobikiem. Hotel oferuje różnorodne zabiegi w centrum odnowy biologicznej, w tym spa, saunę i zabiegi ajurwedyjskie, a za dodatkową opłatą łaźnię turecką, salon kosmetyczny i masaże. Dzieci są otoczone troskliwą opieką w mini klubie i dobrze się bawią w mini dyskotece.
Transfer z i na lotnisko docelowe jest zawarty w zarezerwowanych usługach. Zostaniesz osobiście odebrany na lotnisku docelowym przez lokalnego przewodnika lub hotel z odpowiednim dokumentem tożsamości i przewieziony do hotelu.
Jeśli hotel jest zarezerwowany z własnym przyjazdem, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. W tym celu wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
JT Touristik informacja bagażowa / catering na pokładzie
http://www.jt.de/fluginformation
Sezon zimowy (ok. 15 października - ok. 15 maja) wykorzystywany jest w niektórych hotelach do prowadzenia prac remontowych i remontowych.
W bezpośrednim sąsiedztwie mogą być również prowadzone prace budowlane i remontowe.
Ponadto, ze względu na pogodę lub małą liczbę odwiedzających, niektóre obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu i zajęcia mogą być niedostępne lub dostępne tylko w ograniczonym zakresie.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebestaltungen
Turcja: wiza online od 10 kwietnia 2014 r.
Od 10 kwietnia 2014 r. wiza elektroniczna (e-wiza) zastąpi „naklejkę wizową” wydawaną na przejściach granicznych.
Wnioskodawcy muszą jedynie zarejestrować się na stronie www.evisa.gov.tr, wypełnić wymagane informacje (po czym wniosek zostanie zatwierdzony), dokonać płatności online i pobrać swoją e-Visę.
: Belgia, Grecko-Cypryjska Administracja Cypru Południowego, Wielka Brytania, Irlandia, Chorwacja, Niderlandy, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Słowacja, Hiszpania, Węgry, Białoruś.
Ważny!
Należy pamiętać, że paszport jest ważny co najmniej sześć miesięcy dłużej niż data ważności wizy, o którą się ubiegasz.
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu w przypadku rezerwacji hotelu z lotem lub bez lotu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy oczekiwać, że hotelarze na miejscu odrzucą rezerwację lub naliczą dopłatę.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przylotu ok. 4:00 i później w rejonie docelowym zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godz. 00 pm (z zastrzeżeniem lokalnych zmian).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną wylotu około 3:00 z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o 12:00 w południe (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) dzień wcześniej.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.