Obiekt znajduje się w Side. Liczne restauracje, bary i sklepy, a także wykopaliska starożytnego Side znajdują się około 3 km od hotelu. Manavgat oddalony jest od obiektu o około 7 km, a lotnisko w Antalyi o około 65 km.
Kompleks hotelowy posiada 64 pokoje i główną restaurację, Wi-Fi jest dostępne w kompleksie za opłatą. Na zewnątrz znajduje się mały, zadbany ogród z basenem ze słodką wodą i oddzielnym basenem dla dzieci, barem przy basenie i tarasem słonecznym. Przy basenie bezpłatne leżaki, poduszki i parasole, ręczniki kąpielowe są dostępne za opłatą. Na plaży znajduje się bar plażowy, leżaki, parasole i poduszki za opłatą. Dostępny jest również bezpłatny transfer z hotelu na plażę.
Pokoje są wyposażone w prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację (z możliwością indywidualnej regulacji), minilodówkę, telewizję satelitarną, telefon, sejf do wynajęcia, laminowaną podłogę i balkon (D). DR=SR do jednorazowego użytku (DE).
: Są identyczne z pokojem dwuosobowym w mniej pożądanej lokalizacji (SSZ). DR=SR do jednorazowego użytku (SSE).
: Wyposażony w dwie sypialnie. W jednym z pokoi jest klimatyzacja, oba mają posadzki ceramiczne (DF2).
Śniadania i obiadokolacje w formie szwedzkiego stołu.
Okazjonalne wieczory tematyczne i miękkie animacje w ciągu dnia.
Centrum fitness na świeżym powietrzu, tenis stołowy i rzutki.
We wczesnym i późnym sezonie posiłki mogą być również podawane na talerzu (w zależności od obłożenia i uznania hotelarza).
Sezon letni: 1.4.22-31.10.22
Należy pamiętać, że dla własnego bezpieczeństwa w hotelu i miejscu wypoczynku podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii korony. W Państwa hotelu wakacyjnym wdrożone są specjalne środki bezpieczeństwa i higieny ze względu na oficjalne wymogi, takie jak przepisy dotyczące odległości, instalacja dozowników środków dezynfekujących, wytyczne dotyczące noszenia masek (ochrona ust i nosa), niektóre opcje odprawy cyfrowej lub bezdotykowe wizyty w restauracji. może w zależności od rozwoju regionalnego prowadzić do zmian i ograniczeń w zakresie usług oferowanych przez hotel (np. ewentualnie obowiązkowe maseczki na twarz w miejscach publicznych, zmiana koncepcji restauracji, brak lub ograniczona oferta wellness, brak lub ograniczona animacja, brak miniklubu Pielęgnacja, ...) Środki określone w odpowiedniej koncepcji higieny służą w szczególności ochronie osobistej. Oczywiście każdy pasażer powinien przestrzegać wszystkich wypróbowanych i przetestowanych zasad postępowania, takich jak higiena rąk, zachowanie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu/kichania. Oficjalne wymagania można również dostosować w krótkim czasie, w zależności od bieżących wydarzeń, dla poszczególnych hoteli, lokalizacji wakacyjnych lub regionów.