Hotel położony jest w Torre Canne, około 100 m od plaży. Pierwsze restauracje znajdują się w odległości około 200 m, a najbliższy supermarket - w odległości około 290 m. Lotnisko Bari (BRI) oddalone jest o około 84 km, a lotnisko Brindisi (BDS) - o około 55 km.
Via Potenza, 46 Torre Canne 42010 Tel .: +39 080 48 29 822 Faks: +39 080 48 20 330
Hotel posiada w sumie 186 pokoi. Po przyjeździe goście zostaną przywitani w recepcji w holu. O dobre samopoczucie dbają 2 restauracje z potrawami regionalnymi i międzynarodowymi. Możesz zakończyć pełen wrażeń dzień w hotelowym barze. Na zewnątrz znajduje się basen z bezpłatnymi parasolami i leżakami. Leżaki i parasole są również dostępne bezpłatnie na plaży. Wi-Fi może być bezpłatny dla gości hotelowych. W zależności od dostępności można również korzystać z miejsc parkingowych (ewentualnie za opłatą). Zwierzęta nie są akceptowane. Do podróży służbowych dostępna jest sala konferencyjna z maksymalnie 200 miejscami.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między godziną 12 a 16, a wymeldowanie między 10 a 14. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można znaleźć w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Pokoje obejmują sypialnie, łazienki z prysznicem lub wanną / toaletą oraz balkon lub taras. Usługi obejmują telewizor, telefon, klimatyzację, WiFi (bezpłatnie), suszarkę do włosów, mini bar (w razie potrzeby za opłatą).
Wyposażenie podobne do standardowego pokoju dwuosobowego, ale typ pokoju jest przypisywany przez sam hotel i może nie znajdować się w preferowanym miejscu.
Należy pamiętać, że możliwe jest dodatkowe łóżko w przypadku zajmowania pokoju przez trzy osoby. Dodatkowe łóżko może również przybrać formę rozkładanej sofy lub dodatkowego łóżka.
Kolorowy program animacyjny jest oferowany dzieciom w wieku 3–10 lat (latem).
Śniadanie, lunch i kolacja zwykle z bufetu. Darmowe napoje do posiłków.
Uwaga: pobierany jest podatek miejski. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić na miejscu w hotelu. (Temat do zmiany).
Pokoje seniorów można zarezerwować tylko dla osób w wieku powyżej 60 lat. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony dla wszystkich podróżnych, którzy zajmują pokój. Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, podróżni na miejscu poniosą dodatkowe koszty. Udogodnienia w pokojach dla seniorów zasadniczo odpowiadają standardowym pokojom.
Ten produkt ma ogólnie ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj swojego agenta rezerwacji, czy nadal spełnia Twoje indywidualne potrzeby!
Podane ceny obowiązują tylko dla podróżnych mieszkających w UE, EOG i Szwajcarii. Jeśli te wymagania nie zostaną spełnione, hotelarz może odmówić zakwaterowania lub zażądać dodatkowej opłaty na miejscu.
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe koszty związane z dużymi bagażami (np. Akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują o godzinie 4:00 rano, a później w obszarze docelowym, odprawa w hotelu odbywa się do godziny 14:00 w dniu przyjazdu (z zastrzeżeniem lokalnych odstępstw) lot powrotny jest lotem nocnym, z godzinami odlotu do 04:00 z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (lokalne odchylenie może ulec zmianie) poprzedniego dnia. Wczesne zameldowanie lub późniejsze zameldowanie Out - Przedłużenie użytkowania pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu! Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy za dodatkową opłatą przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Należy pamiętać, że klimatyzacja jest częściowo płatna i należy ją uregulować bezpośrednio w hotelu.