Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub rosyjskojęzycznego lub niemieckojęzycznego Przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Hotel Grand Mercure Dubai Airport położony jest w Dubaju obok lotniska. Stacja metra (GGico lub Airport Terminal 1) znajduje się około 400 metrów od hotelu. Do Starego Dubaju (Deira) jest około 3 km, w pobliżu hotelu (około 400 metrów) znajduje się wiele sklepów, restauracji i kawiarni. Najbliższe lotnisko to Dubai International (DXB), około 1 km od Grand Mercure Dubai Airport Hotel. Burdż Chalifa i centrum handlowe Dubai Mall oddalone są od obiektu o około 12 km.
61B Street - Garhoud - Dubaj - Emiraty Arabskie
Tel: +971 4 525 0000 , Web: https://group.accor.com/
Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Znajdujące się na miejscu restauracja i kawiarnia oferują szeroki wybór dań oraz napojów. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Zaplecze biznesowe w postaci 9 pomieszczeń konferencyjnych doskonale nadaje się do organizacji konferencji, odczytów oraz zjazdów.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Do udogodnień we wszystkich pokojach należą sejf, minibarek i biurko. Dostępne są również lodówka, ekspres do kawy / herbaty i zmywarka do naczyń. Ponadto dostępne są pralka i zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja.
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy tenisa ziemnego, golfa, studio fitness i spa.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express i Visa.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Od dnia 31.03.2014 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich na terenie Emiratu Dubaj oraz Ras Al Khaimah obowiązuje podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Dirhamach. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
5 gwiazdki: 20 AED (ok. 5 Euro)
4 gwiazdki: 15 AED (ok. 4 Euro)
3 / 2 / 1 gwiazdki: 10 AED (ok. 3 Euro)
Podatek nie obowiązuje w następujących emiratach: Ajman, Sharjah, Fujairah, Umm al Quwain.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Miło nam poinformować, że pomiędzy Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi obowiązuje ruch bezwizowy. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu do kraju. UWAGA! Miej na uwadze, że paszport tymczasowy nie jest dokumentem zezwalającym na wjazd do ZEA. Za powyższe informację nie ponosimy odpowiedzialności. Zasady dotyczące wjazdu do Zjednoczonych Emiratów Arabskich mogą podlegać zmianą. Zalecamy bieżący kontakt z Ambasadą Zjednoczonych Emiratów Arabskich (Tel.: 22 222 20 20). Link do strony, która może okazać się użyteczna w celu weryfikacji zasad dotyczących wjazdu: https://polakzagranica.msz.gov.pl/
Okres Ramadanu przypada w terminie około 10.03.2024 – 08.04.2024 . W okresie tym można spodziewać się utrudnień w funkcjonowaniu hoteli w ciągu dnia, aż do zachodu słońca. Przeważanie wszelkie posiłki oraz napoje w ciągu dnia podawane są w tym okresie w zamkniętych pomieszczeniach.
W Dubaju, a szczególnie na Palm Island, od wielu lat trwają budowy. Zawsze w okolicy znajdziesz nowe i starsze konstrukcje. Wokół hoteli zazwyczaj znajdują się konstrukcje, które mogą mięć wizualny wpływ na okolicę i mniejszym lub większym stopniu może powodować również zakłócenia akustyczne.
W większości hoteli Klienci zobligowani są do uiszczenia kaucji: od ok. 100 do ok. 300 AED (w zależności od standardu hotelu) za noc/pokój. Zwyczajowo jest to blokada na karcie kredytowej, w przypadku gdy Klienci uiszczą kaucję gotówką, zwrot odbywa się w lokalnej walucie. 1 AED = ok 1 PLN .
Osoby podróżujące samotnie muszą mieć ukończone co najmniej 21 lat. Osoby poniżej 21 roku życia muszą podróżować z rodzicami.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi w ZEA osobą pełnoletnią jest się po ukończeniu 21 roku życia. Alkohol jest dozwolony dla osób w wieku co najmniej 21 lat.
W celu korzystania z urządzeń elektrycznych na wakacjach zaleca się zabranie ze sobą adaptera do kontaktu - dostępne w większości sklepów oraz w hotelach na miejscu.
Należy pamiętać, że zastosowana cena nie dotyczy klientów przebywających w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (UAE-Residence).
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
+ FlyDubai (FZ): Cena zawiera bagaż podręczny 7 kg, bagaż rejestrowany 20 kg oraz jeden posiłek (Bento box) (adekwatny do długości lotu) podawany z kubkiem wody. Inne posiłki oraz napoje są dodatkowo płatne. Płatność na pokładzie możliwa jest gotówką (AED/USD/EUR), bądź kartą kredytową (nie mylić z debetową).
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: LOT (LO), Emirates (EK), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU) cena zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.