Hotel położony jest w samym sercu Madrytu, niedaleko dworca autobusowego i południowego skrzyżowania autostrady M 30. Największy targ spożywczy, Mercamadrid, znajduje się zaledwie kilka metrów od hotelu. Dworzec kolejowy Atocha i zabytki Madrytu znajdują się zaledwie kilka minut spacerem od hotelu.
NH Pacifico
śr. Miasto Barcelona
113
28007 Madryt (Hiszpania)
Telefon: +34.91.4341120
Faks: +34.91.5012570
Dom oferuje 62 lokale mieszkalne. W obiekcie goście są witani w holu z całodobową recepcją i całodobową usługą wymeldowania. Na wyższe piętra można łatwo dojechać windą. Usługi takie jak szatnia i sejf przyczyniają się do komfortowego pobytu. Dostęp do Internetu (za opłatą) i WiFi (za opłatą) są dostępne dla gości w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Dom oferuje szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Zaplecze gastronomiczne obejmuje restaurację, kawiarnię, bar oraz salę telewizyjną. W przypadku przyjazdu samochodem goście mogą zaparkować w garażu (za opłatą) lub na parkingu. Dodatkowe usługi obejmują pomoc medyczną, obsługę pokoju i pralnię.
Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Istnieje również możliwość rezerwacji łazienek bez barier. W części dziennej i sypialnej znajduje się łóżko podwójne lub łóżko typu king-size. Do dyspozycji Gości jest również sejf i minibar. Dostęp do Internetu, telefon i telewizor zapewniają optymalny komfort. Można również zarezerwować jednostki mieszkalne, które są dostępne dla wózków inwalidzkich. W łazienkach znajduje się wanna i suszarka do włosów.
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą mieć również 2 oddzielne łóżka.
Obiekt oferuje śniadania, lunche i kolacje jako opcje posiłków, które można zarezerwować.
Jeśli hotel jest zarezerwowany z własną podróżą lub jako wycieczka pakietowa, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Należy pamiętać, że w przypadku lokalnego transferu mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
JT Touristik Informacje o bagażu / catering na pokładzie
http://www.jt.de/gepaeckinformation
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebedingungen
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu z lub bez lotu do miejsca docelowego. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalni hotelarze odrzucą rezerwację lub naliczą dopłatę.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które docierają do miejsca docelowego około godziny 5:00 i później, odprawa w hotelu odbywa się w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchylenia).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym, z godziną wylotu około 03:00 rano z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - istnieje możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dopłatą w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.
To jest opis z katalogu online. JT Touristik GmbH Oferty na żywo od oferenta JT Touristik GmbH .
Należy pamiętać, że usługi oferty Infox/last minute mogą odbiegać od usług w przedstawionej tu reklamie katalogowej.
Należne są tylko usługi, które sam wybrałeś w wyborze.